Manga Master Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Vet nån hur man tar liksom "print screen" när man tittar på en anime? När jag gör det och sparar så blir min bild helt svart :S Är det nåt speciellt program jag behöver?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Jag använder VirtualDub om jag ska göra sånt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2436 Det fungerar utmärkt att ta screenshots i windows media player. Gå in i Verktyg -> Alternativ -> Prestanda, dra ned "Videoacceleration"-slidern till "Ingen", tryck OK och starta om windows media player. Öppna filmen, pausa på den frame du vill screena och tryck Alt+PrtSc som vanligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet april 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Vet nån hur stort måttet är på en msn bild i pixlar då? Tack för hjälpen, håller på och kollar nu om det funkar >:( EDIT: DET FUNKADE! TACK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Vet nån hur stort måttet är på en msn bild i pixlar då? 96*96 pixlar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Jag använder ett specielt sät när jag tar bilder från mediaplayer :P Det funkar utmärkt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Bara skoja! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg