Jocke Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Äntligen börjar maskineriet gå igång igen. OLaM och VAP meddelar att en ny säsong med våran bärsärk Gatts är på väg, tydligen ska serien vara en prequel, blir intressant att se, oj så jag har väntat på det här! >:( Citat We can confirm that we are in the making of another season of Berserk, this will cover the story from the early books that weren't in the first season of the animation .....// Takahashi Naohito www.animenewsnetwork.com/news/display.php?id=461 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 så nu ska de rätta till storyn på animen alltså >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 yay >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Hihihi... >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Det låter riktigt trevligt ju, men får nog se till att se den första säsongen innan. Men å andra sidan kanske det inte gör så mycket eftersom det är en prequel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Väldigt intressant! Roligt att de koncentrerar sig på tre volymer av mangan (istället för 11 som förra berserk serien täckte), detta innebär att de kanske kan få med alla detaljer som återges i mangan. Ska bli mycket roligt att följa detta! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 .... :P Visste direkt att det var ett aprilskämt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 hahahahaha... HEJSAN det var inte roligt, jävla ******* som går ut med ett sådant skämt, GE OSS BERSERK!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Jag tycker det var ett jätteroligt aprilskämt.. väl genomfört också >:( Undrar dock om det verkligen är så få som uppfattade att det verligen var ett aprilskämt..näe, det kan inte stämma, man klickar på länken, det gör man! För dom som var här från början så är det rätt kul också, om ni minns.. körde ett exakt likadant aprilskämt förra året.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 hehe jag trodde på det först, sen klicka jag på länken nu på kvällen >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 hehe, blev typ nöjd över bilden.. kanan till vänster om gubben bildar ordet shigatsubaka -> april idiot Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Jocke sa: För dom som var här från början så är det rätt kul också, om ni minns.. körde ett exakt likadant aprilskämt förra året.. Då kommer det kanske nästa år igen? >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Jocke sa: För dom som var här från början så är det rätt kul också, om ni minns.. körde ett exakt likadant aprilskämt förra året.. Haha, gick på det då också! >:( *lättlurad* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 aaaaaRRRRRGGGGGHHHHHHHHHH!!!! jag valde betet med hul å hår, eller vad det heter... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 lol... såg inte ens länken först... han skriva ett inlägg innan jag ens uppfattade ett blått kludd längre ner i synfältet... fick lite dim vision, men men sån blir jag när jag hör Berserk och uppföljare i samma mening xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Fan började nästan gråta på allvar när jag klickade på länken. Inte fan kollade jag på datumet när tråden hade gjorts nu såhär ett par dagar efter Dagen. Jag blev riktigt glad... Anä, det var nästan taskigt, men jag får väl känna mig dum bara helt enkelt. Som alla andra. T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Haha, bra aprilskämt måste jag säga >:( Föll för det direkt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Jag funderar på om man ska märka tråden som ett aprilskämt nu när 1 april är över.. Man ska vara vaksam den 1 april, inte behöva vara det dagarna efter.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Jocke sa: Jag funderar på om man ska märka tråden som ett aprilskämt nu när 1 april är över.. Man ska vara vaksam den 1 april, inte behöva vara det dagarna efter.. HEHE. Kanske låsa den snart? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Hoppas att någon annan ska falla i fällan.. Alltid lika roligt att se någons glädje krackelera >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 Jocke sa: Hoppas att någon annan ska falla i fällan.. Alltid lika roligt att se någons glädje krackelera >:D Jocke: DU ÄR EVÜL! Berserk är heligt, lek inte med den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Öh, en andra säsong är visst på G? Så pös på er. *länk borttagen* Typ största Berserk-fanatikerna på internet. Citat March 3, 2005 Its A Brand New Year With So Much Stuff To Do. We Released The Cam Version Of Steamboy Today. Video Has Been Cleaned Up And The TranslationShould Be Fine. Only A Few Parts Were Hard To Make Out. Berserk Volume 28 Is Coming Real Soon. Also It's Been Reported That Kentaro Miura Will Do A Second Season Of Berserk Anime But Only When There Is Enough Manga To Work With. There Has Been Speculation That Since It's Been 8 Or So Years Since The First Series Came Out, Japan Audiences Might Not Be Interested. It's Safe To Say They Love The Manga And So Does Everyone Else Around The World. So Our Advice To Them Is To Go Full Speed Ahead With Season 2 Of The Anime When Miura Is Ready. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 YAY!!!!!!!!! hurra... då får vänta och se vad som händer med andra ord Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Vänta lite nu, allt det står är att de tycker de ska sätta igång med projektet inte att de har det. Tror inte Miura vill ha en fortsättning på berserk animén, för i Berserk så utlämnade de viktiga karaktärer/detaljer. Om de vill fortsätta Berserk animén så måste de ändra en massa i storyn, tror inte Miura är sugen på det. Om det inte blir någon sorts spinoff av Berserk, där man tex. får följa Guts under hans barndom eller något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg