Hoppa till innehåll
Anime.se

Berserk på gång igen!

Jocke
 Share

Rekommenderade inlägg

Äntligen börjar maskineriet gå igång igen. OLaM och VAP meddelar att en ny säsong med våran bärsärk Gatts är på väg, tydligen ska serien vara en prequel, blir intressant att se, oj så jag har väntat på det här! >:(

Citat
We can confirm that we are in the making of another season of Berserk, this will cover the story from the early books that weren't in the first season of the animation .....

// Takahashi Naohito

www.animenewsnetwork.com/news/display.php?id=461

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det var ett jätteroligt aprilskämt..

väl genomfört också >:(

Undrar dock om det verkligen är så få som uppfattade att det verligen var ett aprilskämt..näe, det kan inte stämma, man klickar på länken, det gör man!

För dom som var här från början så är det rätt kul också, om ni minns.. körde ett exakt likadant aprilskämt förra året..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan började nästan gråta på allvar när jag klickade på länken.

Inte fan kollade jag på datumet när tråden hade gjorts nu såhär ett par dagar efter Dagen.

Jag blev riktigt glad... Anä, det var nästan taskigt, men jag får väl känna mig dum bara helt enkelt. Som alla andra.

T_T

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Öh, en andra säsong är visst på G? Så pös på er.

*länk borttagen*

Typ största Berserk-fanatikerna på internet.

Citat
March 3, 2005

Its A Brand New Year With So Much Stuff To Do. We Released The Cam Version Of Steamboy Today. Video Has Been Cleaned Up And The TranslationShould Be Fine. Only A Few Parts Were Hard To Make Out. Berserk Volume 28 Is Coming Real Soon. Also It's Been Reported That Kentaro Miura Will Do A Second Season Of Berserk Anime But Only When There Is Enough Manga To Work With. There Has Been Speculation That Since It's Been 8 Or So Years Since The First Series Came Out, Japan Audiences Might Not Be Interested. It's Safe To Say They Love The Manga And So Does Everyone Else Around The World. So Our Advice To Them Is To Go Full Speed Ahead With Season 2 Of The Anime When Miura Is Ready.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta lite nu, allt det står är att de tycker de ska sätta igång med projektet inte att de har det. Tror inte Miura vill ha en fortsättning på berserk animén, för i Berserk så utlämnade de viktiga karaktärer/detaljer. Om de vill fortsätta Berserk animén så måste de ändra en massa i storyn, tror inte Miura är sugen på det. Om det inte blir någon sorts spinoff av Berserk, där man tex. får följa Guts under hans barndom eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter