svempa Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Här kommer jag samla dom flesta bilderna som jag gör. [KOMMER MER BILDER när jag har orkat rita mer] >:( Johopp här är iallafall en bild. Så vill ja gärna ha litta kritik åsså ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Cool bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Fötterna ser lite konstiga ut, och så har han bara en arm vad jag kan se. Men annars hittar jag inga katastrofala (>:( ) fel. Förtsätt träna! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 ser inte heller några enorma fel... men tycker mig inte se en näsa på honom... kan vara jag som missat den... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Kul att ni gillar bilden >:( Fötterna ser lite konstiga ut, och så har han bara en arm vad jag kan se. Men annars hittar jag inga katastrofala (;) ) fel. Förtsätt träna! :D Jo angående armar så har han två, men man ser bara den ena. Han har den typ "halvbakom" ryggen ;) ser inte heller några enorma fel... men tycker mig inte se en näsa på honom... kan vara jag som missat den... Han har ju "bandage" som täcker munnen, men näsan är där. Man ser den lite utanför bandaget och det är lite veckat där den är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Nice bild ! Ett litet tipps, Testa att hålla konturlinjerna heldragna och testa variera tjockleken på dem Fasta linjer ger tydligare bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Rigtigt fränt Svempa :D härligt men du undrar vart andra armen tog vägen >.> Men hur som helst rigtitg är ägande Svempa d->:(-b Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Cool bild! han ville ha kritik >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 jo, jag läste det. Men jag har inte så mkt att säga, är inte så l33t när det gäller sånt. Om jag hade sett nått underligt eller nåt skulle jag ha sagt det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Nice bild !Ett litet tipps, Testa att hålla konturlinjerna heldragna och testa variera tjockleken på dem Fasta linjer ger tydligare bild! Jo jag tyckte linjerna blev ganska tydliga, bortsett från håret då. Men tack för tipset, det ska jag tänka på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg