dziwny Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 skulle nån kunna hjälpa mig jag har fastnat på den hära uppdraget där 2 gubbar träfas och man ska döda dom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Ursäkta? Kan du förtydliga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 http://www.gamefaqs.com/ varsågod Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet april 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 http://www.gamefaqs.com/ varsågod tack men det där hjälpte inte så mycket Ursäkta? Kan du förtydliga? jag bhöver hjälp på det uppdraget Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Ursäkta? Kan du förtydliga? jag bhöver hjälp på det uppdraget Jag kan inget om spelet, men jag tror han menar att du ska skriva namnet på uppdraget eller nåt liknande. Det lär väl finnas flera uppdrag där man ska döda två gubbar bara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Han menar antagligen uppdraget i St Petersburg (tror det var det) där två högt uppsatta nissar möts i en park och man ska ha ihjäl dom. Finns massor av sätt att döda dom på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet april 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Han menar antagligen uppdraget i St Petersburg (tror det var det) där två högt uppsatta nissar möts i en park och man ska ha ihjäl dom. Finns massor av sätt att döda dom på. ja det där upp draget men altså jag hinner inte döda dom för poliserna kommer och tok skuter på mig hela tiden hur jag än gör Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattfisk Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Tror mig komma ihåg det. Om det är det uppdrag jag tror att det är så gjorde iaf jag så att jag sprang genom kloakerna och gick upp vid radiomasten där jag dödade en vakt, klättrade upp och sen tog dom båda med dragunov. Därefter gick jag igenom kloakerna tillbaka till båten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg