Onizuka Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Hej på er allihopa. Skulle vilja snacka lite om Beck-mangan. Jag vet att det är många som ser animen ( undertecknad också) men jag undrar hur många mer än jag är det som läser mangan och vad tycker ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HarCees Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Är mangan ens släppt? Ska väll släppas tilll sommarn av Tokyopop? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Är mangan ens släppt? Ska väll släppas tilll sommarn av Tokyopop? Det stämmer att den släpps till sommaren men man kan ju läsa den på nätet. Det gör jag ju för att den inte finns utgiven ännu. jag kommer ju att köpa den när den kommer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Yo bad boy! hrm... var? Sorry, finns forumregler om sådant! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thriff Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Jag har inte läst nått av mangan (ÄNNU!) det enda jag undrar är vart i mangan animen slutar. För det blir rätt segt o börja från början igen imo. Runt där Greatfull Sound slutar skulle dock va rätt bra o hoppa in, vilken volym/chap är det? Nån som vet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet maj 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 Jag vet inte exakt i huvudet just nu, men jag kan kolla upp det. Jag har nämligen läst långt förbi det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thriff Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 :O trevligt trevligt, alltid kul o få veta att det finns mer av godheterna efter att man läst/sett nån serie. men vilken volym vad det nu då? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg