Izzy Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Första...inte mycket att säga, tog inte särskillt lång tid. Andra, hade inget suddigum, humhum, inte någon mangastil, men fortfarande ganska bra, med tanke på att den tog ca 10-15 min. Länkar til dem, de blir nog lite stora annars... http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/skiss2.jpg http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/skiss.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Oh, första var verkligen utomordentligt snygg, den andra är snygg, visst, men inte ens nära den första! Keep it up, som man brukar säga :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Första bilden: Mycket vacker. Ser häftigt ut med håret för ena ögat. Gillar speciellt det synliga ögat. Det enda som ser lite konstigt ut är att hakan, den är lite för spetsig. Mycket fin annars. Andra bilden: Kan bara hålla med Jasper. Den är snygg, men inte lika snygg som den första bilden. Bra jobbat Izzy! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moon_Stone Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Izzy...wow, this is really good, i like the first one... the eye are really big and nice! the second is good, old lady? its difficult to draw old people. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 säger väll tvärtemot alla andra.. Den andra är hemskt snygg och bra gjord medans den andra.. >_> hon skrämmer mig lite om vi säger så.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet april 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 Haha, men båda är kladdar! Så jag lovar att du kan sova lugnt om natten! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg