Mellow Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Vegas är ju ganska ok att använda, lätt osv. Har ni sett den Neon Genesis Evangelion AMVn, med Engel av Rammstein, mycket rolig och bra video. Jag funderar på att göra mig en egen men har så mycket annat och saknar det riktigt brinnande suget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 är LordMune och han är inte någon tacksam kund. Det är för att du är en väldigt sjuk människa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 jag gjorde en för några år sedan... det va en dragonball amv.. det e rätt så kul och göra såna faktist.. (undrar nästan om jag ska installera gammla goa videowave igen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 är LordMune och han är inte någon tacksam kund. Det är för att du är en väldigt sjuk människa. Va? Det var väl ändå onödigt? Jag har inte gjort något som är sjukt. Eller är du sur för den här? :P Ååh, ett mästerverk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Jag vet att jag har gjort en för en massa herrans år sen. Blev väldigt inspererade av en annan amv som var från Rurouni Kenshin med någon remix av Europes final countdown så jag gjorde en egen med samma låt fast med Blood the last Vampire. Var väldigt kul och jag blev nöjd med resultatet. Kanske kommer att göra någon mer någon gång om jag bara orkar och får tid till det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenomorpz Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Jag håller fortfarande på med min Exile Amv, snart över 1 år , hade ifos en lite svacka när en massa skit pajja med musiken men har lyckats fixa det så om ett par mån är den väl "klar" Och jag kan lova att jag verkligen har lagt ner tid,svett,tårar,slit i håret, 250 burkar snus,ett ex antal bärs och minst 1200 svordommar samt många långa nätter , så när den är klar ska jag dansa cha-cha i snön naken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke_Dark Skrivet december 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Min hemsida kommer upp till mitten av 2006 så har jag lakt ut alla mina amv så dom som vill kan se dom. Jag kommer att skriva i den här tråden när den är klar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 har gjort 3 stycken, men dom är misslyckade högar med skit(enligt mej själv, kritiken varierar, mest medelmåttiga) har inga funderingar på att fortsätta, var för jobbigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gutts Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 finns det nått bra program som man kan göra AMV's med som är lätt att fatta hur man gör? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Enligt mig är Adobe Premiere överlägset bäst att använda för skapandet av AMV's. Men söker man ett mer lättförstårligt program rekommenderar jag faktiskt Windows Movie Maker, man kan göra mer med det än man tror vid första anblick. Perfekt för lata nybörjare. Ett tips är att börja sin amv "karriär" i Windows Movie Maker och sedan flytta vidare till mer professionella program när man känner att man hajar konceptet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenomorpz Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Håller med. Adobe Premiere är helt klart väl fungerande. Fast det gäller att ha det rent bland alla codec för har märkt att fel codecs kan krasha den stupikvarten. uj var länge sen jag skrev i anime.se :) Lagom te jul ska jag släppa min amv för då är den äntligen klar. är så less på s***. :D fast det äre värt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg