Skald Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Har ingen koll alls på folks åldrar här, men är det fler än jag som kommer ihåg dessa underbara serier?? Isåfall vilken utav dom föredrog/föredrar ni? Själv är jag faktiskt 100% på Rai sidan, men tycker dock att Starzinger har sin charm den med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Silver Fang och Starzinger + Robotech var heta serier jag såg på när jag var 6 år gammal :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Kult Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skald Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 jodå Robotech va ju oxå en höjdare, fast den kom väl rätt mycket senare ifall jag kommer ihåg rätt. Fanns ju alltid Cobra och Cyborg 009 oxå hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
twin2 Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 sköna barndomsminnen...starzinger,robotech,cobra,silverfang, tigermasken <- verkar vara försvunnen , den var riktigt cool iiaf ^^; synd att cobra e så svår att få tag på..skulle gärna se alla eps som släppts :'(..samma med starzinger.. finns 73 avsnitt i japan av den. hade varit kul & få se dem :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaze Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Ni som tycker om Starzinger och dyl borde kolla in Warfist's SZ och Silver Fang sida! http://www.warfist.com/starzinger ni hittar ingen bättre SZ sida ute på webben! Bara att dregla över all info som finns där =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
twin2 Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 nice nice ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Har en vän som tycker om Starzinger.. Själv så ratar jag serien... Det är så förbannat barnslig på alla de sätt och vis... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 jo starzinger såg man,, var nog kring 7-8år kanske.. synd att man inte har sett hela.. den är la 52 eps eller nåt.. men man får inte glömma RAI grottpojken och cobra =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skald Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 hah du verkar ha samma smak som mig :), Rai (rules) hehe.. Cobra är oxå extremt bra, du vet väl att figurerna finns att köpa på Sf-bokhandlen.... (shyssta som fan) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 synd att man inte har sett hela.. den är la 52 eps eller nåt..) 73 eps + en mini-film på 30min. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 mmmmm.... Starzinger, vilken nostalgi rysning man får när man minns tillbaka på den serien! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 "prinsessan Aurora du e så söt, mycket sötare än jag, mitt nöt - för dig mitt hjärta så häftigt slår, ibland så fäller jag en tår - du är bättre än all den mat jag får ~ jag får" Så underbart skön.. hakas kärleksförklaring till prinsessan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cat81moon Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Silver fang är bäst av alla från den tiden. Men ska jag välja mellan starzinger och Rai, så blir det nog starzinger.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Om man bara räknar klassikerna så är ju Cobra lätt favoriten. Cobra is the PIMP! B) En liten kommentar till starzinger... När Cogo dänger Satan Golga är det sista Golga säger "Förbannelse över dig Jan Cogo. Tyck inte illa om mig!", eller något liknande. tycker det är en lite konstig sak för "slutbossen" att säga.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Cogo... Ja, Cogo kallas den vän som jag känner som sett Starzinger och ser om den fortfarande. Han är så... naiv.. Han påstår att han gråter fortfarande i till Slutet... PA-TE-TIX! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
noodle Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Haha jaaa.. Starzinger rules.. Såg dem om o om o om igen när jag var liten.. så typiskt bara, köpte dem på VHS för några år sen, för att de sa att de förmodligen inte skulle komma på DVD, men nu har de ju ändå gjort det.. Skulle verkligen vilja se dem subbade ist för dubbade bara, när jag var liten tyckte jag serien var jättebra, men nu känns den lite fånig (även om nostalgifaktorn är hög) och tror att den skulle vara bättre med orginalrösterna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Cogo... Ja, Cogo kallas den vän som jag känner som sett Starzinger och ser om den fortfarande. Han är så... naiv.. Han påstår att han gråter fortfarande i till Slutet... PA-TE-TIX! Varför är det patetiskt? Barndomsminnen kan vara väldigt vackra, ser på Silverfang och spelar Shogo med nostalgi, tårarna rinner nästan ibland :) Nostalgi trippar är verkligen härliga :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Damn.. vad denna anime rular fett.. hahahaha!! ^^ :D Tycker inte ni det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Själv är jag faktiskt 100% på Rai sidan, men tycker dock att Starzinger har sin charm den med. Åh vad trevligt med en likasinnad. Kollade ENBART på Starzinger och Rai när jag var liten och av dessa två var det Rai jag gillade mest. Videouthyrningsstället hade bara ett par volymer av Rai så dessa hyrde jag om och om igen. Faktist så är inledningssekvensen till Rai när han springer med solen i bakgrunden ett av mina få, starka barndomsminnen. Vilka tider det var. Jag drömde om ett eget Astrospjut och var rädd för enögde Chirano :P Sen vill jag tacka min kära mor då hon, vid ett tillfälle då det inte fanns varken Rai eller Starzinger att hyra, valde ut en film årt mig istället; Vindens Krigare. Min första kontakt med husguden Miyazaki. Jag fick också Dagger Of Kamui av henne som påskpresent när jag var sju år. Tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaboki Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 jag gillar mycket mer starzinger än rai grottpojken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Jag önskar jag hade kommit ihåg StarZinger :/ man jag var nog inte ens 4 år då... men förra året hittade en amerikansk kille StarZinger serien på svenska åt mig :) helt fantastiskt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg