Turbogunnar Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Mm, det skulle ju vara lite najs om nån mod klistrade en tråd med regler i K/S... som det är nu så känns det lite oöverskådligt... förslag på regler: rubriken måste börja på K: eller S: så att man vet om det köpes eller säljes rubriken bör innehålla det som säljes, eller åtminståne en del tråden bör innehålla vilket skick prylarna är i, och var de finns, och hur betalning sker tar ett exempel som jag har hittat på: rubrik: ANIME DVD!!!!!! jag har några dvd-filmer som jag vill sälja! PMa eller maila mig om du är intresserad på a@b.com Slut på tråd såhär borde det se ut: rubrik: S: [namn på film], [namn på annan film] och mer! Jag har följande filmer till salu [namn på film] [namn på film] [namn på film] [namn på film] Filmerna finnes i [stad] och betalning sker [kontant/till konto/postförskott]. Samtliga filmer är i topskick, köpta runt [datum] från [ställe]. Maila mig för mer information Slut på tråd Aja det är min åsikt iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Bra åsikt tycker jag =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Jo. Det du tipsar om är ungefär som på en Byta Kort sektion av ett forum jag vart inne på releterat åt Yugioh kortspelet. Att ha sånna hära regler är något som verkligen underlättar och sparar tid. Jag måste säga Grattis till dig Shakes för att du kommit på det hära. TACK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Bra idé! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Mycket bra idé som egentligen borde tillämpas på alla forumen utom lekparken. Alltså, regler om inlägg. Och sedan sitta högst upp som VIKTIG. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet april 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 heh tackar... vad väntas det på då? >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Det är på gång Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 De är upplagda http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=3019 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg