Pale Shade Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 denna blir lite hybrid fråga så jag vet inte om jag postat på rätt plats (kanske skulle lagt den på spel forumet) men vet någon om de finns nån kopling mellan Ragnarök Online och Ragnarök the Animation? (har bara spelat en beta server som är helt utan story) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 den enda kopplingen är nog att det utspelar sig i samma värld, jag har bara kört på en gratis server. sen det att alla så att säga magiska special attacker är tagna direkt ur spelet... stör mig grovt på när hon....... glömt vad hon heter... acolyten säger "heal"... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 Yuufa heter hon :P stör mig mer på Takius (magican bruden me ögon bindeln) jag e glad att man slipper höra "coldo bolto" när man spelar xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg