Ryuji Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 Hur många One Piece avsnitt kommer det komma? Jag läste här att det finns 135 st, men är det den kompletta eller kommer det fler? Tack på förhand :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 Hur många One Piece avsnitt kommer det komma? Jag läste här att det finns 135 st, men är det den kompletta eller kommer det fler? Tack på förhand :D Det har kommit ut fler avsnitt än 135, jag tror de är på 196 avsnitt nu och sex(?) filmer. Men serien är ju inte slut, mangan håller fortfarande på at släppas så det kommer bli x antal avsnitt till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 Jo, det finns typ 200 avsnitt just nu men bara 138 är översatta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg