Sosero Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Precis, kollade du på fel avatar eller vad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 HAHA!! jo.. de gjorde jag visst, har inte sovit så mycke får väll skylla på det.. LOL (liten miss eller) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Hehe, ok. Men vem var det du pratade med egentligen? Frågade du mig och kollade på fel avatar eller undrade du över ryujis och skrev fel namn? >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 inte en blekaste (lol) glöm att jag nämde det xD har ingen aning om hur jag tänkte (sitter och funderar själv as we speak) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Ja, nu gled vi ju inte alls långt bort ifrån huvudämnet ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Sant... sorry Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Jag tycker att det är ett problem när de gör som i appleseed. Därför att enligt min mening så bör man vara konsekvent, antingen 3D eller 2D ritat så att det ska ut som 2D, dock så är det ju den stora turen att man kan celshada i 3D program som t.ex. lightwave så att det ser ut som i t.ex GITS SAC. Detta anser jag är välgit snyggt. Jag anser att man ska vara konsekvent, dvs använda antingen eller. Men man kan göra så att 3Dn ser ut som ritad i papper och penna och det är också väldigt snyggt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 Jag har inget emot någon av dem, men anime ser jag nog helst som "handritad". Dessutom tycker jag det är coolt hur dem som sitter och ritar för hand hur dem orkar!!! :O Jag skulle då aldrig klara det!! ;) Så lite av det gamla måste finnas kvar även om ny "bättre" teknologi och sånt shit kommer!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattfisk Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 Jag tycker att 3D i anime är bra om den används på rätt sätt. Det blir bättre flyt och djup i vissa scener jämnfört med om dom vore tecknade och dom kan göra saker som nog skulle vara väldigt dyra och svåra att teckna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg