JIN Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 yea yea inte riktigt säker på namnet var ett bra tag sen jag kollade på den, nån som vet vaffö dom ba gjorde 11 eps? tyckte den serien var jävligt fet jue!! 8( *snyft* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 JIN: Jag har ändrat på din oseriösa titel! Megami Kouhosei består utav totalt 12 episoder. Om du syftar på fansubs så har det inget med detta forumet att göra eftersom att den är licenserad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JIN Skrivet april 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 vad var det för oseriöst me min titel??? kommer inte ens ihåg vad jag skrev... påminn mig tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
conker Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 du stava rätt men jag tycker den är bra mest med dena där katt öra XD XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 vad var det för oseriöst me min titel??? kommer inte ens ihåg vad jag skrev... påminn mig tack. Något i stil med 'candidate for goddess...ööö...tror ja...'...du skrev än längre titel! *låser tråden* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 17, 2004 Anmäl Share Skrivet april 17, 2004 Candidate for Goddess är 12 episoder. Men, det finns en OVA också, som avslutar serien, en trettonde episod. Den måste ni se om ni missade den, inte för att den gör slutet bättre, utan för att den lyckas göra ett slut överhuvudtaget. :) Många trådar oknutna dock, allt förklaras inte. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg