docster Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Veckans bäst säljande serier i Japan (2005/03/10). 1. 20th Century Boys - bok 18 2. Berserk - bok 28 3. Bleach - bok 16 4. D Grey men - bok 3 5. Gintama - bok 6 6. Homunculous - bok 5 7. Eyeshield 21 - bok 12 8. Hot Gimmick - bok 10 9. Boku wa Imouto ni Koi wo suru (ew) - bok 8 10. Ai yori Aoshi - bok 5 - Källa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Roligt att se att min favorit manga Berserk ligger så högt upp, men det är väl föga överraskande. Mangan har ju trots allt sålt väldigt bara i flera år nu.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Helt otroligt att Gintama ligger på topp 10. Angående "Jag blir kär i min lillasyster" (bokuwa imoutoni koisuru) är det hör och häpna en shojo-manga. Jag har gluttat lite i den, och den verkar faktiskt vara lite mer än bara vad man tror. Så otroligt fantastisk vet jag dock inte om den verkade. Kärleksvind (koikaze) är nog bättre om man vill läsa om sånt, även om animén var lite väl ågrenig. Att inte One Piece (och Death Note) är med i topplistan kan bara bero på en sak: Det här är en topplista för en specifik månad under vilken varken One Piece eller Death Note inte kom ut. Kanske borde specifierats. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Ja det förvånade mig verkligen att varken One Piece eller Death Note var med eftersom One Piece är världens mest sålda manga om man nu inte räknar med ny utgivningen av Dragon Ball vill säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaud Skrivet juli 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2006 Du zimeon det låter som om du har nått emot Gintama! OM du har det så undrar jag varför?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2006 smaken e som baken Berserk på en förnedrande andra plats... ajja, tänkte på en sak bara, Deathnote mangan är avslutad, men det är bara i tidningsformat (vad-den-nu-heter-som-jag-inte-kommer-på-nu) eller? så man ger fortfarande ut volym efter volym i japan... trodde att man gav ut mangan som pocket så fort man (eller kanske efter en månadstid) nått rätt antal kapitel (omkring 10). Där ser man. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 D.Gray Man *host* ;) Så kul att den ligger på fjärde plats! I alla fall något jag kan glädja mig åt. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 smaken e som baken Berserk på en förnedrande andra plats... ajja, tänkte på en sak bara, Deathnote mangan är avslutad, men det är bara i tidningsformat (vad-den-nu-heter-som-jag-inte-kommer-på-nu) eller? så man ger fortfarande ut volym efter volym i japan... trodde att man gav ut mangan som pocket så fort man (eller kanske efter en månadstid) nått rätt antal kapitel (omkring 10). Där ser man. Eller så är topplistan en lista över försäljningen av endast mangavolymer ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Ja, och om ni kollar efter så ser ni att tråden nästan är ett och ett halvt år gammal. Jag säger då det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 oj, lol, finns nog inte mkt mer å säga än så... tyckte väl det var konstigt att den inte var på första sidan som nyhet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Okey, trodde detta var en helt ny tråd, kollade aldrig datumet. Snälla, bumpa inte upp gamla nyhetstrådar :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2006 Tänkte inte heller på datumet, såg bara att det var någon som postat nytt. Sorry ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg