Izzy Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Själva teckningen och fägläggningen är min, men Herid valde ut färgerna, och bakgrunden. Jag önskar honom lycka till medhans animevisning i helgen! Skissen: http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/girlie.jpg Lineart: http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... ineart.jpg Och här, den färdiga bilden med borttagna streck på magen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 snyggt, gillade av nån anlending benen väldigt mycke... men ogillar däremot sånna magar, men de e väl en smaksak ;P o lite mysko arm, lite för lång/tjock överarm tror jag, och hennes ansikte ser småt tskumt ut, men de e nog bara dom tjocka ögonbrynen som gör de ^^; annars har du lyckats bra me vecken o sånt, de va najs gjort... snygg bildi vörigtl iksom ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Tackar! Ska tona ner på "magrutandet" när jag inkar den, och armen tänkte jag itne ens på, den såg bara konstig ut, men nu när jag vet felet ska det ändras! Ska testa om det ser bättre ut med mindre markerade ögonbryn, annars får det vara så... Och tack igen, alla kommentarer är väldigt välkomna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Wow, den va häftig! Jag tycker inte du ska göra för mycket streck på magen, ser fult ut! Det är verkligen inte din vanliga stil, vad har flugit i dig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Det är verkligen intedin vanliga stil, vad har flugit i dig? Nä, sa ju att det inte var det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 snyggt...har inte så mycket att tillläga än va dom andra har sagt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Vem är du och vad har du gjort med vår Izzy?! :D Det var verkligen en ändring av stil. För det första så är hela bilden inte lika "stel" som dina bilder kan vara ibland. Sedan så tycker jag att de kraftiga ögonbrynen får henne att se manlig ut istället för kvinnlig. Kläderna tycker jag ser bra ut däremot. Bra jobbat ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 fin bild faktiskt... snyggt gjort med kläderna och så... en grej bara, jag tycker att benen ser olika långa ut, även fast personen har höften 'vinklad'... sen ögonbrynen som nån sa... eftersom personen har ljust hår (antar jag) så borde ögonbrynen vara ljusa... bra form på dem, men de borde inte vara ifyllda... sen magrutorna, dom var ju fina och så men personen har alldeles för lite muskler på resten av kroppen för att ha så stora magrutor... aja det var mina 5 ören... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 mycket bra, lite mycket linjer på magen, annar bra bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Mycket snygg bild måste jag säga, gillar sitlen du har tagit användning av här. Den skiljer sig faktiskt en hel del från den du i vnaliga fall brukar ha. Det är inte så himmla lätt, det är faktiskt svårt att bryta sig från sin egen stil. Tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Hmm... det var inte så svårt i det här fallet. Eftersom det bara råkade bli så, det var inte medvetet! Jag har tunnat ut ögonbrynen, ändrat vänsterarmen och gjort magen lite mindre kraftig, ska scanna in den nya snart. Angående benen har jag faktiskt mätt, för jag ville ha grund till mitt svar, och de är faktiskt ganska exakt lika långa om man mäter från höftbenets början! (wheei!) Tack för alla snälla kommentarer, det här stilen var uppenbarligen mer uppskattd än min förra...humhum. Jaja, får väl se om jag forts'tter såhär. Inte särskillt troligt...Men tack än en gång! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Angående benen har jag faktiskt mätt, för jag ville ha grund till mitt svar, och de är faktiskt ganska exakt lika långa om man mäter från höftbenets början! (wheei!) heh okej... antagligen jag som tittar snett isåfall ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 ska jag vara ärlig tycker jag denna stilen var bra mycket bättre än den förra du använde! Väldigt snygg pose, hon ser ut att ha attityd! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Posen= Jagägervärldenförjagärsåsnygg! :D Ujuj...folk gillar visst inte min vanliga stil... får väl se vad som kan göras åt det hela. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Ojoj, vilken fin bild! :) Gillar speciellt magen och ansiktuttrycket. Dock tycker jag att hennes vänstra hand ser lite skum ut. Men mycket fin bild helt enkelt! Kepp up the good work Izzy :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Izzy: Mycket, mycket bra... Jag gillar denna stil väldigt mycket. Du har blivit väldigt bra på så kort tid. *Ler stolt* Heh. Fortsätt i denna stil. I'll be watching you from the shadows... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Mihi...tackar! Jag har visserligen redan tackat dig, men jag kan tacka dig igen! Lilla Herid, när ska du lära dig att inte smyga runt i skuggorna?? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 är det bara jag eller är inte ett av fingrarna förlitet och typ förkort ? men annars finns det inte mycket att kritisera Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Ska snart färglägga den...:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Nu har jag färglagt den! It's ferdish! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Är lika imponerad fortfarande! Mycket snygg färgläggning! Gillar den här bildenväldigt mycket! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 *rodnar* Tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Woah! Den är i färg nu =3 me likes ^-^ Keep it up specielt stilen =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Det ska jag! Om jag kan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 grym snygg nu när den blev färdig, tycker dock fortfarande att hon borde ha mindre "tvättbräda" ^^ men men, smak sak ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg