Gafvert Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 ZTV STARTAR ETT EGET FOTBOLLSLAG! Och vi söker deltagare som vill vara med! Vi söker efter 16 roliga, glada, intelligenta och självironiska NÖRDAR som vill vara med i laget och TV-programmet FCZ. Är du beredd att bli en av ZTV´s nya idoler? Du är kille och över 18 år. Du har aldrig spelat i ett fotbollslag efter det att du fyllt 10 år och du är INTE intresserad av sport överhuvudtaget. Men däremot är du passionerat intresserad av någon annan sak som t.ex. dataprogrammering, rollspel, historia, tv-spel, frimärken, serietidningar eller något annat. Du är stolt över dig själv och ditt intresse men har en kul distans till det. Programmet kommer att ta mycket av din tid, så det är en fördel om du är studerande eller deltidsarbetande med flexibel fritid. Du måste vara intresserad av att på allvar delta i träning och inspelning flera gånger i veckan. Du ska vara beredd att vika tiden mellan slutet av april till början av september åt programinspelning och träning. Det blir enklare för alla om du bor i Stockholmsområdet, eftersom det är där träning och inspelning sker. Programmet är inte en dokusåpa, utan kommer att beskriva lagets förvandling och framgångar på ett varmt och humoristiskt sätt. Och vad får du ut av det? Du får möjligheten att vara med i ett uppmärksammat kultprogram och få träning som gör att du kommer i toppform. Dina tränare kommer vara en mängd duktiga och kända experter inom sport, media och team-building. Vi kommer också att ordna roliga och spännande evenemang för dig och laget. Vi kan lova dig ditt livs upplevelse! Och framförallt: du kommer att få spela en match mot ett av Sveriges absoluta topplag Frågor? Skicka ett mail till: liza.ladenberg@nordiskfilm.com Anmäl dig! Skicka in en kort beskrivning av dig själv och minst en nytagen bild. Berätta vem du är, vad du tycker om sport, varför du vill vara med i programmet och på vilket sätt du är en nörd till: FCZ Nordisk film Tegeluddsv 76 115 28 Stockholm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Fan, höll visst på med fotbollen ett år eller två för länge =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Haha, underbart! Äntligen något på TV som är värt att se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 aprilskämt? >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Synd om det är ett skämt, det låter ju toppenbra. Hade gärna velat vara med, synd bara att man bara är 17. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Om det var ett aprilskämt var de ute en vecka för tidigt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Det är sant det. Såg inte när inlägget var skickat. Tjohoo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Hej Niklas! Jag undrar om du har tid att träffa oss nu på torsdag den 7 april för en liten casting rörande TV-programmet "FCZ"? Du kan välja tid själv. Vill gärna ha ett telnummer till dig också. Vänligen, Liza Ladenberg "FCZ" Detta hamnade i min e-mail idag, tro mig det var mycket oväntat. Jag skrev mycket mycket kort om mig själv max 15 rader o.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Haha! Delta, delta. Yaaaay. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Kom igen, Skatan! Vi vill se dig där! DELTA! DELTA! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Vi vill se dig där! Verkligen! Sånt här är ju dessutom inte så stor chans att man får vara med på, så det är ju bara att satsa hårt. Sen om programmet floppar eller så gör ju ingenting, man har ju varit med i tv!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Men hur skall jag någonsin kunna mantla ansvaret för att representera oss nördar? Jag vet itne om jag pallar trycket ^^ Haha nej nej, jag bara skoja men jag skall nog dit på torsdag ;D NI kan ju alltid bilda en fan-club som kan stödja mig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 vi borde egentligen skapa en ny (fanclub)tråd Stöd Skatan_Millas kamp för oss anime/manga nördar i TV Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg