ainat Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 alla har ju blivit så bra så nu mera vågar man inte lägga upp vilket skräp som hällst men här är en bild jag blev nöjd med B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Det enda direkta som jag kan kritisera (beroende på hur u hade tänkt) är att fötterna har en för lodrät vinkling, det ser ut som hon svävar snarare än står. detta är ganska lätt fixat och i övrigt tycker jag den var prima! ;) Good work you! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 förutom fötterna så skulle jag vilja påpeka att axlarna inte har samma höjd. Också ser händer liet för små och enkla ut. Men händer och fötter är verkligen svårt att få till bra. Bra jobbat generellt med bilden ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet mars 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Just händer och fötter och även låren hadde jag problem att få till men det börjar bli bättre (jag suddade mycket mindre på denna XD ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Weh X3 , en catgirl (har ett otaku/catgirl syndrom) men fötterna ser konstiga ut som redan påpekats Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 snygg bild! vill dock klaga på 3D'n i bilden, linjerna borde böjas tex där kjolen slutar! och även böjas mer där toppen slutar! hoppas du fattar vad jag menar cause i sure don't XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 snygg bild!vill dock klaga på 3D'n i bilden, linjerna borde böjas tex där kjolen slutar! och även böjas mer där toppen slutar! hoppas du fattar vad jag menar cause i sure don't XP ¨ fattar inte heller ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Jag tror jag gör... du menar att en kjol inte hänger rätt ner, utan även om den är snäv går RUNT låren, alltså blir linjen i nederkanten pundad och formad efter låren? Heh...nu hängde inte knappt jag med... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet mars 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 såhär i efterhand så ser jag att det är endel småfel som jag ochså borde ha ändrat och en del grejer jag inte borde ritat dit till ex livrämen som förstör lite av 3d n och när det gäller toppen ska jag gör den mer vågad nästa gång ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Jag tror jag gör... du menar att en kjol inte hänger rätt ner, utan även om den är snäv går RUNT låren, alltså blir linjen i nederkanten pundad och formad efter låren? Heh...nu hängde inte knappt jag med... ahh, så jag menar, tror jag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg