Dread Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 vad i helvete, vissa lite patriotism! Det finns en hel del fördelar med skåne även om det är svårt att hitta dem i gyttjepölarna ibland! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 28, 2006 Anmäl Share Skrivet december 28, 2006 såga loss skåne från sverige :P iallafall tills dem börjar prata svenska Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 28, 2006 Anmäl Share Skrivet december 28, 2006 såga loss skåne från sverige :P iallafall tills dem börjar prata svenska *nickar* :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 28, 2006 Anmäl Share Skrivet december 28, 2006 tycker fortfarande det är dåligt att det inte finns en anmäl-knapp, här förekommer hur mycket hets mot folkgrupp som helst här på forumet nu för tiden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 28, 2006 Anmäl Share Skrivet december 28, 2006 tycker fortfarande det är dåligt att det inte finns en anmäl-knapp, här förekommer hur mycket hets mot folkgrupp som helst här på forumet nu för tiden Norrland är ju knappast skonat heller. Men vi klagar inte, fast det är klart.. sydlänningar är ju oftast vekare :P Och du tror inte att den knappen skulle missbrukas? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Delpus Skrivet januari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2007 jag heter Jimmie Källman å jag har typ just blevit medlem.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet januari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2007 Mikaela Persson Hade varit rätt intressant om man verkligen sågat bort skåne för jag vet inte riktigt vilken del jag skulle hamnat på, bor ungefär 500 meter från gränsen, blekinge, men 500 meter är inte så mkt, men jag är ju i alla fall inte officiellt skåning ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2007 Så länge du inte pratar skånska så ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Magnus Nilsson från centrala skåne här :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Så länge du inte pratar skånska så ;) Gör inte så mycket om han snackar skånska eftersom vi bara skriver, men man kawnjse skuwle böwrjaa skräjwa sååw häjr istälääälewt dåw?^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Så länge du inte pratar skånska så Gör inte så mycket om han snackar skånska eftersom vi bara skriver, men man kawnjse skuwle böwrjaa skräjwa sååw häjr istälääälewt dåw?^^ Gören nu it hä, då skud man ju it föshtå sij opåå naa utå vo jä shkreva. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 ha! nu låter det ju nästan som i "Snapphanar", för även om de SKA låta så, så efter två och en halv timme koncentrerad skånska med en touch av danska så är i alla fall jag rätt mör... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 ha! nu låter det ju nästan som i "Snapphanar", för även om de SKA låta så, så efter två och en halv timme koncentrerad skånska med en touch av danska så är i alla fall jag rätt mör... ;) hehe hitta en låten Snapphane klanen på youtube: fan va dålig..för de första hatar jag hiphop, för de andra bor jag i Skåne och fattar endå knappt va de säger xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Ruben Joseph Benjamin Welsh Fråga inte va mina föräldrar rökte när det döpte mig... alla mina syskon fick normala svenska/europieska namn men nee folk ska tro att jag e jude eller något :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Ruben Joseph Benjamin Welsh Fråga inte va mina föräldrar rökte när det döpte mig... alla mina syskon fick normala svenska/europieska namn men nee folk ska tro att jag e jude eller något :P Hahaha, du fick mig att skratta som fan i alla fall xD Antar att dina vänner kallar dig för Joseph för de ju ett hyfsat vanligt namn endå:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Ne, brukar kalla mig Ruben, men hatar mitt namn :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Ne, brukar kalla mig Ruben, men hatar mitt namn :P Ruben va coolt, de e väl nästan roligare att bli kallad nått ovanligt/annorlunda namn än ett vanligt? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Min mormors bror heter Ruben!! (Denna post borde flyttas till Onödig info-tråden ;> ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Min mormors bror heter Ruben!! (Denna post borde flyttas till Onödig info-tråden ;> ) Nej inte alls. Det har jag ju suttit och tänkt på sen jag joinade detta forum vad JockeIIs mormors bror hette, och nu äntligen fick jag reda på de! Weiihoo! :P :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anberlina Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Jag heter Angelina! :D Jag gillar mitt namn det betyder ängel. Fast folk brukar kalla mig Angie. Det skulle va mer okej om det vore för att folk sa det med en sån ful ton. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNJII!så ungefär. Bara Angie är väl okej.Angelina Nyström är mitt fulla namn. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Välkommen hit! (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Hans Henrik Paulsen Tilltalsnamn: Henrik Kallas av kompisar: Hp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikachu Yukitatsu Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Mikael Juhana Tanska 'Tanska' är finska för Danmark :P Och jag kallas eller har kallats okså Meisseli Maisseli Mika Mikachu MY Banaani Somali Mr. Japan Pokémon och so vidare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Jädrans många från skåne här! Fast om ni verkligen sågar av skåne, så borde jag få komma över gränsen först, eftersom jag pratar "svenska" haha! (inget ont mot skåningar, eftersom 99% av min vänskapskrets är av denna ras... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 gräv bara bort skiten >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg