Helob Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Oskar heter jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Kul med smeknamn, Själv kallas jag Börje här hemma vid. Och Bulten när jag studerade i Lnköping ett tag :P Dom som orkar ta sig till sida 1 och läsa mitt namn ser att det har INGET att göra med vad jag egentligen heter, Men namnet Börje har iaf en historia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Jag kallas rätt och slätt David eller Moberg, ni kan ju gisssa varför om ni vill. Sen har man ju haft ett par kortlivade smeknamn såsom: Räkan, Benjamin och Fågeln. Edit: Eller vänta nu, var det jag som kallades för räkan? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Inte så svårt att lista ut mitt förnamn kanske. >_> Joakim Erik Edström var namnet iallafall! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoddus Skrivet oktober 6, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2006 Rickard här ja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet oktober 6, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2006 jag heter Nille men ni kan kalla mig Nicklas Jonasson ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 10, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2006 jag heter Nille men ni kan kalla mig Nicklas Jonasson ;D Nej du heter Nie! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet oktober 10, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2006 jag heter Nille men ni kan kalla mig Nicklas Jonasson ;D Nej du heter Nie! Det är det bara du som får kalla mig Joe! 83 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet oktober 13, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2006 Daniel Johansson är jag :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet oktober 13, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2006 Rasmus Karlsson, Källqvist. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 Daniel Johansson är jag :D Jag med :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 fullständigt namn är Elias Nils Johannes Jensen Sten(hehe, långt och fint ska det vara xD) tilltalsnamn är Elias=) bild finns i nån tråd här i allmänt>.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 Andreas, men alla kallar mig Flinken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 Jag med :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 Logain Ulvér Bergström Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 Jag med :P men här kommer frågan vad e ditt mellan namn ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet december 22, 2006 Anmäl Share Skrivet december 22, 2006 Jag med :P men här kommer frågan vad e ditt mellan namn ? Rolf och Carl...ditt/dina? Hoppas vi inte har samma :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 22, 2006 Anmäl Share Skrivet december 22, 2006 Hmm Kaishen och Boda the twins... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 22, 2006 Anmäl Share Skrivet december 22, 2006 Kaishen and Boda sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 22, 2006 Anmäl Share Skrivet december 22, 2006 hasha Jocke och pew pew ni skulle må då va :D Anders är mitt andra namn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet december 26, 2006 Anmäl Share Skrivet december 26, 2006 Kim Andersson;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 26, 2006 Anmäl Share Skrivet december 26, 2006 Kim Andersson;) Jag känner (har känt) en Kim Andersson :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet december 26, 2006 Anmäl Share Skrivet december 26, 2006 Kim Andersson;) Jag känner (har känt) en Kim Andersson :O Trevligt:) tror dock inte det va mig för jag bor i skåne, sletnaste stället i Sverige imo:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 26, 2006 Anmäl Share Skrivet december 26, 2006 skåne, sletnaste stället i Sverige imo:( Säg inte det så att Dread hör O_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 skåne, sletnaste stället i Sverige imo:( Säg inte det så att Dread hör O_O OO jag vill se Dreadisens minn när han läser det där... ;) PS jag står bakom dig Sneakan om Han skulle vara elak ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg