yingyang Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 måste nog ha det konstigaste och den mest svårlästa namnet här... ying-sum kallas för övrigt för yingyang Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 alltså.... ni är väl medvetna om att det inte är speciellt bra att posta sitt namn på internet? det i kombination med att de flesta har orten man bor på skriven där under sitt nick gör att det är ganska lätt att hitta var exakt folk bor nånstans, genom tex eniro eller motsvarande söktjänst edit: har bara på skoj kollat hur många jag kan hitta på eniro, och är uppe i tre pers... kollade iofs bara på sidorna fyra och fem, men wtf? edit2: uppe i fem pers på sidorna fyra och fem... det här var riktigt kul... måste nog ha det konstigaste och den mest svårlästa namnet här... ying-sum you wish... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Jag förstår inte riktigt det där med att man inte skall lämna ut namn, telefonn ummer och dylikt på nätet? Folk säger att pedofiler kan få reda på det, eller folk som är ute efter våld.. Skulle de då gå hem till en, knacka på och när man öppnar dörren sedan anfalla och våldta/slå ner en? Nej, förklara gärna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 alltså.... ni är väl medvetna om att det inte är speciellt bra att posta sitt namn på internet? det i kombination med att de flesta har orten man bor på skriven där under sitt nick gör att det är ganska lätt att hitta var exakt folk bor nånstans, genom tex eniro eller motsvarande söktjänst edit: har bara på skoj kollat hur många jag kan hitta på eniro, och är uppe i tre pers... kollade iofs bara på sidorna fyra och fem, men wtf? edit2: uppe i fem pers på sidorna fyra och fem... det här var riktigt kul... måste nog ha det konstigaste och den mest svårlästa namnet här... ying-sum you wish... not really..... säg en spm ha konstigare? och du vet hur man läser mitt namn??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Jag heter Karin Maria Beatrice Grenvall, och jag blir imponerad ifall någon pedofil ens ORKAR ta sig hem till mig. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Vad angår de dig (trådskaparen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 not really..... säg en spm ha konstigare? och du vet hur man läser mitt namn??? jag har ett konstigare... men jag vill inte gärna ge ut mitt namn eftersom det är så extremt ovanligt att det inte är sant... svåruttalat är det också... kan ta ett exempel, tv-inspektören (eller whatever) knackade på och ertappade mig när jag hade tvn på, så skulle han skriva mitt namn på en lapp typ, och mitt namn står på brevinkastet, men ändå lyckades han både stava det fel och uttala det fel... hmm... Nej, förklara gärna. det är en principsak... kanske inte så angeläget för er, men jag vill gärna behålla min anonymitet på nätet... Vad angår de dig (trådskaparen) thats the spirit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 not really..... säg en spm ha konstigare? och du vet hur man läser mitt namn??? jag har ett konstigare... men jag vill inte gärna ge ut mitt namn eftersom det är så extremt ovanligt att det inte är sant... svåruttalat är det också... kan ta ett exempel, tv-inspektören (eller whatever) knackade på och ertappade mig när jag hade tvn på, så skulle han skriva mitt namn på en lapp typ, och mitt namn står på brevinkastet, men ändå lyckades han både stava det fel och uttala det fel... hmm... Nej, förklara gärna. det är en principsak... kanske inte så angeläget för er, men jag vill gärna behålla min anonymitet på nätet... Vad angår de dig (trådskaparen) thats the spirit! folk läser mitt namn konstigt också!!! det kan blir så konstigt och så många tror att jag bara heter ying, är då trött på det.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
canzer Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Tjo..// Per "Pärlan" Anders Edvard Henriksson Per från Morfar (Per-Axel) Anders från farsan Edvard eh typ gammelfarfar eller nått Pärlan kallas jag av mina kompisar ;) En av mina kompisar har ett ovanligt namn: Py :D häftigt värre.. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Tjo..// Per "Pärlan" Anders Edvard Henriksson Per från Morfar (Per-Axel) Anders från farsan Edvard eh typ gammelfarfar eller nått Pärlan kallas jag av mina kompisar ;) En av mina kompisar har ett ovanligt namn: Py :D häftigt värre.. ;) Tvillingarna i min klass heter Satu och Taru, och det är finska och betyder "Saga" och "Berättelse". (om jag förstått rätt) ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darin_ Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Darin Zanyar XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Darin Zanyar XD ärligt.. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 alltså.... ni är väl medvetna om att det inte är speciellt bra att posta sitt namn på internet? det i kombination med att de flesta har orten man bor på skriven där under sitt nick gör att det är ganska lätt att hitta var exakt folk bor nånstans, genom tex eniro eller motsvarande söktjänst edit: har bara på skoj kollat hur många jag kan hitta på eniro, och är uppe i tre pers... kollade iofs bara på sidorna fyra och fem, men wtf? edit2: uppe i fem pers på sidorna fyra och fem... det här var riktigt kul... måste nog ha det konstigaste och den mest svårlästa namnet här... ying-sum you wish... du vet eniro bara visa hushållets äger dvs om personerna bor hemma hos sina föräldrar så kommer du inte att hitta dom .. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 föresten så heter jag Fredrik Wallentin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet september 24, 2005 Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 Här i tidaholm kallas jag för Mikael Veinö "Mangafreaket" Lundström Men dom ska nog passa sig istället HAHAHAHA >:D >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 föresten så heter jag Fredrik Wallentin Fint namn, har alltid hatat mitt, jag menar, vad kan man göra med Lars, det måste vara det tråkigaste namnet på jorden, fula bokstäver att skriva, även i skrivstil, en enda sketen vokal och så har jag ett mycket bättre mellannamn bara för det, Leornard är helt klart mer sofistikerat, men man får ju stå ut. Kallas Falsklocket på ett läger som jag är med på vart år, är rätt roligt när nya medlemmar undrar vem det är. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Sebastian Ulf Olof Petersson så där får du :P och lycka till att hitta mej XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thursday Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Erik Marcus Olov Spång Skratta åt efternamnet. x_x; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Jonas "JewnaS" Stenman Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gustovich Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Gustav Einar Fransson:P Kallas mycket som gurra, götte, gunnar, gögge o sådant. Det mest omtyckta är dock Gustovich :) Och Lars är väl inte så fult EEEY LAAAASSSEEEEEEEEEEEYYYYY!!!!!!!!!! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Erik, för ett längre tag sedan under en tid så var det Erre. Jag menar, vad sjutton... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Magnus "Yugge" Aspling brukar det stå ^^ Kanske Yuglooc Ibland Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Erik Marcus Olov Spång Skratta åt efternamnet. x_x; Hmm..av någon skum anledning känns det som om jag har hört det efternamnet innan <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 Marcus, Karlsson "på taket" kallas fö antingen, mackan eller kakkan (garva ihäl er fö här kommer kakkan -.-') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 ninjaedit: haha fan va jag älskar hitta.se... asså ni får fan vara lite försiktigare med vad ni ger ut på internet, speciellt ni som heter något lite ovanligare, typ som gingirl... du bor på Södra vägen i göteborg och har mobilnumret 073-0941***... aja nu ska jag sluta... Nej. Tyvärr inte.. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg