kimono Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 hehe >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Jag heter Isak Paulander. kort o bra förnamn och inga jobbiga långa mellan namn :P och nej! tro inte att min familj e kristen bara för att mitt namn råkara vara med i biblen :P smeknamn: sicksack används inte längre för det e krångligt tandpetare: en i min klass som jag inte gillar vidare mycke brukar kalla mig det för att han tycker jag e smal tändsticka: se ovan Paulaulander: min kompis säger så om han vill reta upp mig >:( nuförtiden har jag asså inget specielt smeknamn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Rasmus Brix Clausen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eak-s brother Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 mitt namn är Kim Kevin Dahl Karlsson KKDK Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nanook Skrivet april 16, 2005 Anmäl Share Skrivet april 16, 2005 Jag heter Carl eller Calle... mitt efternamn är så ovanligt att det bara är fem pers som har det, min familj och min faster (har ingen stor släkt) Kallas också: Mr. Hanratty (catch me if you can) Killen i badkaret (en fest hos min polares filckvän, då jag tydligen somnat i deras badkar) Callert (min polares morsa som blandar ihop mig med en annan kille) Nanook (isbjörn på eskimåprat) Nookiesenpai (I did it all for the nookie! - Limp Bizkit) ^^ ni får använda vad ni tycker är bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 mitt efternamn är också ovanligt... i sverige iallafall... vet inte om det är så ovanligt i estland, eftersom min farfar kommer därifrån därför har jag fått namnet: Marcus Ivar Alexander Matt (alltså Marcus Matt) kallas Mackan... svempa... hm... nisse...matt... lite allt möjligt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zoulkeeper Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Jonahtan Huber B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2005 Victor John Mikael Ingeson Det är jag det B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet juni 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2005 Lars Tomas Anshelm... har inga direkta nick men en del kallar mig "Z" plain and simple Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Ruben heter jag och kallas för Rulza, Rulz och rullstolsigge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasu Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Kasper Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Denny Lindberg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Kristin Victoria Margareta Lindfors.. Och ni kan ju gissa vad jag kallas... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Linus Remahl Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Mitt andranamn är "Danger". Korinthian Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 heter Mats Johan Berg. smeknamn? ja, folk brukar ju kalla mig Marran rätt ofta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapse Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Vet ej vad det tjänar till, men kan ju köra ändå. Heter Jerker. Är väl rätt ovanligt namn, är en annan form av det fornnordiska namnet Erik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Amerikanare gjorde sej lustiga över Ikea-möbeln med det namnet i artikeln "Is IKEA hiding a grin?". Ganska lustigt, fast kanske inte för dej. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapse Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Äsch, amerikaner. :) Har sett den möbeln, är väl något sorts datorbord? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Jag det är ju i alla fall en tröst, hehe. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 Wazzaaa! K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet juli 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2005 Sid Lilja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura-chan Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Ok! här kommer mitt: Louise "Lollo" Ida Gustafsson. Hatar förövrigt mitt smeknamn... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juli 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2005 Ariel Alfredo Padilla Lara XD kalla mig arre XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg