Turbogunnar Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 (redigerade) Sandera sa: Edit: Märkte att jag ger ju ut min MSN här,och den har ju mitt efternman med xD Så jag heter Sandra Caroline Josefin Bjermarker (uttalas Bjärmarker) vänta... sandra på malörtsgatan i angered??? damn vilket sammanträffande... [...] Redigerad mars 10, 2023 av Sceleris Anonymisering. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 BLÖHÖÖÖGH. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Yami men kallas av mina klasskamrater för Cappone! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 (redigerade) [...] Redigerad mars 10, 2023 av Sceleris Anonymisering. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Hehe...så unikt var det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Martin Persson här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 värst vad mycket response man fick :D trodde den här tråden skulle dö eftersom alla skulle vart så blyga ^-^ icke sa nicke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Säger jag inte.... >XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Sid Lilja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Nej,men mina farföräldrar bor där.Hurså? hehe ingenting... skrev in det på hitta.se o kollade om jag kunde blåsa dig... meeen det gick inte... tråkigt tråkigt... ninjaedit: haha fan va jag älskar hitta.se... asså ni får fan vara lite försiktigare med vad ni ger ut på internet, speciellt ni som heter något lite ovanligare, typ som gingirl... du bor på Södra vägen i göteborg och har mobilnumret 073-0941***... aja nu ska jag sluta... ninjaedit2: det som jag skrev ovan är skälet till att jag inte ger ut mitt namn... mitt namn är så ovanligt att ni skulle hitta det direkt på hitta.se, komma hem till mig och bjuda på pizza och kolla på anime! eller hmm... det låter ju inte så dumt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 jag heter mustafa~~~~~~ ok, seriöst nu. pontus. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tohbe Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 ninjaedit2: det som jag skrev ovan är skälet till att jag inte ger ut mitt namn... mitt namn är så ovanligt att ni skulle hitta det direkt på hitta.se, komma hem till mig och bjuda på pizza och kolla på anime! eller hmm... det låter ju inte så dumt ;) De har lyckats med att både stava fel på mitt namn och skriva fel adress så jag känner mig inte speciellt orolig. Pär Ljungström är namnet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 haha.... jag kallades "godis", eftersom jag heter Oden som utvecklades till Odis godis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 hitta.se funkar ju jävligt bra. sökte på mig själv med fullt namn (för och efternamn) och gatan som jag bor på.. men icke. där fanns ingen information att hämta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 hitta.se funkar ju jävligt bra. sökte på mig själv med fullt namn (för och efternamn) och gatan som jag bor på.. men icke. där fanns ingen information att hämta. om du har hemlig adress eller vad det heter så finns man inte med där... man kan även maila dom och be dom ta bort en om man finns där och inte vill... sen så kanske det är dina föräldrar (om du bor hemma) som står skrivna på huset... jag vet inte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Malte Voigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Niklas Johan Lagerborg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Robert Stefan Andersson =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet mars 26, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 Everybody calls me Miyu :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 26, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 Själv heter man Jonas *******. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moon_Stone Skrivet mars 26, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 Boda??? how come? is there any history behind it? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 johopp jag heter Marcus Ivar Alexander Matt >:( långt namn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimono Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 mitt namn e ganska långt. maria ulrika therese gustafsson/klapp. fast kallas för tessi . >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AnkU_ Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Jag heter faktist Lara Mesic. >:( Och inget namn där i mellan. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 mitt namn e ganska långt. maria ulrika therese gustafsson/klapp. fast kallas för tessi . >:( Jag heter också Therese! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg