Doddis Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Jo jag sitter här och undrar vad heter ni? Man behöver inte säga fullständiga namn om man inte vill. Men vore kul om man gjorde det =) här kommer jag då: Rasmus Karlsson Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Marcus Simon Martin Fredriksson Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Martin Robert Joakim Larsson Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Sten Douglas "Dogge" Molin Fast man säger Dogge, eller Douglas, inte Sten. Fast ifs är det nästan bara kompisar som säger "Dogge". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Mina kompisar brukar kalle mig ralle ^-^ men inte rasse då blir jag sur för det kan missuppfattas >=( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Haha, folk har kallat mig för terran! När jag gick i ettan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 naritimun ftw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moon_Stone Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 i did get some help with this one... ;) my name is Brian Kim Salo. but some of my friends calls me... Brian.??? .. i want a nickname... but its not you can ask for..right? it have to come naturaly. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 i did get some help with this one... my name is Brian Kim Salo. but some of my friends calls me... Brian.??? .. i want a nickname... but its not you can ask for..right? it have to come naturaly. :) In sweden, Kim, is usually "Kimpan", or something like that. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moon_Stone Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Kimpan... ? B) well i like it... its sounds quite powerful! ;) *lol* Thanks Jesper! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 hehe I have a wery normal swedish name Daniel Anders Johansson :) But all my freinds call me Boda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 hmm.. jag heter christopher.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 hmm.. jag heter christopher.. Samma här... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Heter Karl Anton Athit Karl Anton av min farmors farfar, och Atith fick jag för att jag skulle ha ett Thailändskt namn (min mamma är från thailand). Brukar kallas Loki eller Loke inom vissa kretsar, även Vaniljfil, vet inte varför :S men kallas vanligen Anton Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Jag heter Johannes Ryding, kallades Jojje i mina yngre dagar, men det har ersatts av Ryding eller mustela/muss. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 På mina teckningar i konstplanket kan man uttyda mina initialer (och kanske mitt förnamn på nån). Mer säger jag inte, men gissa gärna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Lars Christer Einar Emilsson Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 undrar om man vågar svara på den... typ inte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 På mina teckningar i konstplanket kan man uttyda mina initialer (och kanske mitt förnamn på nån). Mer säger jag inte, men gissa gärna :) Fredrik Torgesson? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Jag kallas för "Jocke Munk". Ingen aning varför. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Mer säger jag inte, men gissa gärna Fredrik Torstensson heter du. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Jag heter Camilla. Anna Camilla för att vara lite mer ärlig.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 BLABLA. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Rickard Sven Jörgen Jonasson Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg