Izzy Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Jag undrar varför jag inte lyckas få hit mina bilder direkt från photobucket. Det går överallt annars. På photobuckets hemsida står det ju tre olika alternativ till hur man vill länka till bilden. Om jag kopierar den texten som står efter där det står IMG, så fungerar det ändå inte. Jag har testat att göra så på andra forum och det har funkat perfa, någon som har något svar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Bra fråga? *testar själv* ETA: Som du ser, kunde jag länka båda gångerna. Första bilden står med IMG andra med img o det verkar ju gå Har du slut på bandwith månne? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Du kanske glömde markera en bokstav. Få se hur det ser ut när du försöker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Nepp det fungerar fortfarande inte... vad menas med bandwith? edit: Nu fungerade det! Kom på vad jag hade gjort för fel... jag vågar knappt tala om det. Korkat var det i alla fall. Kolla!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Vad var det? *kom igen, säg nu :D * Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Hade inaktiverat BBCode av någon dum anledning... :( There, I said it... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 ett tips är att använda imageshack istället för photobucket, då slipper du regga dig... http://imageshack.us/ man klickar på bläddra, sen host it, och så är det klart... smidigt som en oljad orm eller nåt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Fast med tanke på att jag redan har ett konto på photobucket, så känns det lite onödigt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Fast med tanke på att jag redan har ett konto på photobucket, så känns det lite onödigt... jo fast det var mer ett tips till andra människor också... sen så har imageshack en thumbnail funktion som är fett smidigt, man får upp en klickbar miniatyr på bilden... när man klickar på den så får man upp hela... aja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 Skulle bara vilja säga att jag tycker ImageSchack är sämst. Photobucket är bättre iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 Skulle bara vilja säga att jag tycker ImageSchack är sämst.Photobucket är bättre iaf. du får gärna skriva varför också... jag tycker själv att imageshack är smidigast eftersom man slipper regga sig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg