ikkari Skrivet juli 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 får man ställa frågor?? hur som helst det har ja ju redan gjort så då ställer ja en till medans ja håller på...hur "vanlig" är seiern? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo^^ Skrivet juli 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2004 Senshidude är en av de två tjejerna riktigt stark? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juli 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2004 får man ställa frågor?? hur som helst det har ja ju redan gjort så då ställer ja en till medans ja håller på...hur "vanlig" är seiern? Hmm...ställa frågor? ..så brukar man inte göra men okej... jag vet inte riktigt hur vanlig den är men eftersom ingen här verkar ha sett den så verkar den vara rätt ovanlig, vilket jag inte trodde. Senshidude är en av de två tjejerna riktigt stark? Nej. Jag kör en ledtråd till då: Ledtråd 7: Denna 13 episoder långa serie är baserad på ett tv-spel gjort av Namco Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2004 Tales Of Eternia! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2004 Tales Of Eternia! Äsch, jag tänkte ju gissa på Eternia ett tag, men jag föll på det där "vi känner igen dem från originalversionen, men uppdraget är ett nytt". Vilken miss! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juli 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Tales Of Eternia! Ta-dah! Helt rätt! Mr Mustachio har ordet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Demonfylld anime från 90-talet som blandar historiska fakta med övernaturlig fiktion. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deakka Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 bastard? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 bastard? Nix. Animen jag är ute efter utspelar sig i våran värld. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Sailor Moon? *Ler brett* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Sailor Moon? *Ler brett* Nä, inte ens i närheten :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Bättre än inget... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Mer hints please! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Mer hints please! Er önskan är min lag. Finns även som japansk live-actionfilm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Cutey Honey? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 Cutey Honey? Icke sa Nicke. Den jag söker efter utspelar sig i Tokyo, som likt många andra gånger hamnar i ruiner under seriens gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juli 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 uh, vild gissnig Bio Hunter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 uh, vild gissnig Bio Hunter? Nix. Den här OAVn var en av de första serierna som släpptes av Manga Entertainment på den gamla goda tiden innan DVD och andra nymodigheter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 känner att ja vill gissa vilt me...cyborg 009??? vet ju dock inte om den finns som live-actionfilm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 känner att ja vill gissa vilt me...cyborg 009??? vet ju dock inte om den finns som live-actionfilm. Vet inte jag heller, men det kvittar för det var FEL! Ok, en summering av ledtrådarna ger följande: OAV-serie från 90-talet distribuerad i västvärlden av Manga Entertainment som blandar riktiga händelser med övernaturliga inslag. Demoner (och onda andar) härjar i Tokyo som ligger i ruiner (och byggs upp igen) innan seriens slut. Finns även som live-action. Seriens stor-skurk drivs av ett hämdbegär, fast det är inte riktat mot någon människa... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 Demon City Shinjuku? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 Demon City Shinjuku? Skulle det kunna vara, men icke... Kanske denna lilla bit av omslaget kan vara till hjälp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2004 Doomed Megalopolis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2004 Får mig att tänka på X. Så jag gissar på X Tv eller vad man nu skall kkalla den. Fast den är ju inga demoner så det är inte den heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2004 Doomed Megalopolis. Helt rätt! Ordet är ditt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg