Hoppa till innehåll
Anime.se

Animetrivia

jagvillha
 Share

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

får man ställa frågor?? hur som helst det har ja ju redan gjort så då ställer ja en till medans ja håller på...hur "vanlig" är seiern?

Hmm...ställa frågor? ..så brukar man inte göra men okej... jag vet inte riktigt hur vanlig den är men eftersom ingen här verkar ha sett den så verkar den vara rätt ovanlig, vilket jag inte trodde.

Senshidude är en av de två tjejerna riktigt stark?

Nej.

Jag kör en ledtråd till då:

Ledtråd 7: Denna 13 episoder långa serie är baserad på ett tv-spel gjort av Namco

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

känner att ja vill gissa vilt me...cyborg 009??? vet ju dock inte om den finns som live-actionfilm.

Vet inte jag heller, men det kvittar för det var FEL!

Ok, en summering av ledtrådarna ger följande:

OAV-serie från 90-talet distribuerad i västvärlden av Manga Entertainment som blandar riktiga händelser med övernaturliga inslag.

Demoner (och onda andar) härjar i Tokyo som ligger i ruiner (och byggs upp igen) innan seriens slut. Finns även som live-action.

Seriens stor-skurk drivs av ett hämdbegär, fast det är inte riktat mot någon människa...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter