Senshidude Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Oops! Jag glömde nästan bort det här. Tyckte jag kände igen kaptenen där hehe... ^^ Okej, ny anime-fråga: En otrolig sammandrabbning är nära att inträffa vilket skulle betyda världens undergång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 End Of Evangelion? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 End Of Evangelion? Det var fel svar. Någon mer gissning? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 X TV Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Nepp, inte X TV heller.. Ledtråd 2: I denna fantasy-anime känner vi igen karaktärer från originalversionen med samma namn men uppdraget är helt nytt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Hehe... Berserk... FEEEL... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Kan det vara Record of Lodoss War? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Kanske Escaflowne The Movie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Det måste ju vara Gundam av ngt slag? Eller nej kanske inte... Kanske Seed. Jobbigt. *Edit* - Skulle kunna vara Escaflowne The Movie också, men OhOHO DAMP =) Hehe... Berserk... FEEEL... - Det kan bara vara fel :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Jag vet, annars skulle jag icket sagt det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 bara en vild gissning men kan det vara "Bubblegum Crisis"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Nepp, alla har fel... Ledtråd 1: En otrolig sammandrabbning är nära att inträffa vilket skulle betyda världens undergång. Ledtråd 2: I denna fantasy-anime känner vi igen karaktärer från originalversionen med samma namn men uppdraget är helt nytt... Ledtråd 3: Gruppen hjältar består av en svärdsman, en kampsports-expert och en magiker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Drar till med en vild gissning: Inuyasha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Hummm... Slayers? Nej, kan det inte vara... Bastard kan det inte heller vara... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grimmer Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Those who hunt elves 2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingo Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Ninja Scroll TV? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Tyvärr, fel igen allihop... men den här gången blir det lättare... Ledtråd 1: En otrolig sammandrabbning är nära att inträffa vilket skulle betyda världens undergång.Ledtråd 2: I denna fantasy-anime känner vi igen karaktärer från originalversionen med samma namn men uppdraget är helt nytt... Ledtråd 3: Gruppen hjältar består av en svärdsman, en kampsports-expert och en magiker. Ledtråd 4: På sin resa för att rädda den stora världen, som egentligen är två världar med ett gemensamt namn, tar hjältarna ett tillfälligt stopp på en underlig ö... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Hehe, den senaste ledtråden fick mig att tänka på Digimon, men sen kom jag på att ingen av de andra ledtrådarna passar in på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Drar till med Yami to boushi to hon no tabibito, även om jag inte minns någon kampsportsexpert därifrån så skulle de andra ledtrådarna kunna passa in. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 Hehe, den senaste ledtråden fick mig att tänka på Digimon, men sen kom jag på att ingen av de andra ledtrådarna passar in på den. Ok, men då är det ju inte rätt som sagt... Drar till med Yami to boushi to hon no tabibito, även om jag inte minns någon kampsportsexpert därifrån så skulle de andra ledtrådarna kunna passa in. Mmm...men jag har tyvärr ingen aning vad det är för en serie... Ledtråd 1: En otrolig sammandrabbning är nära att inträffa vilket skulle betyda världens undergång.Ledtråd 2: I denna fantasy-anime känner vi igen karaktärer från originalversionen med samma namn men uppdraget är helt nytt... Ledtråd 3: Gruppen hjältar består av en svärdsman, en kampsports-expert och en magiker. Ledtråd 4: På sin resa för att rädda den stora världen, som egentligen är två världar med ett gemensamt namn, tar hjältarna ett tillfälligt stopp på en underlig ö... Ledtråd 5: Förutom att invånarna är något annorlundare än vad de är vana vid så finns också mystikiska ruiner som bör utforskas. Fiender dyker självklart upp och stör på ön också och när hjältarna slåss brukar de yttra särskilda repliker vid en attack, frammanade andar (summoning spirits) används också i striderna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2004 Fasen... Shaman Kings? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2004 Fasen... Shaman Kings? Nepp, inte den heller... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juli 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 Hoppas ni kan nu då. Ledtråd 1: En otrolig sammandrabbning är nära att inträffa vilket skulle betyda världens undergång. Ledtråd 2: I denna fantasy-anime känner vi igen karaktärer från originalversionen med samma namn men uppdraget är helt nytt... Ledtråd 3: Gruppen hjältar består av en svärdsman, en kampsports-expert och en magiker. Ledtråd 4: På sin resa för att rädda den stora världen, som egentligen är två världar med ett gemensamt namn, tar hjältarna ett tillfälligt stopp på en underlig ö... Ledtråd 5: Förutom att invånarna är något annorlundare än vad de är vana vid så finns också mystikiska ruiner som bör utforskas. Fiender dyker självklart upp och stör på ön också och när hjältarna slåss brukar de yttra särskilda repliker vid en attack, frammanade andar (summoning spirits) används också i striderna. Ledtråd 6: Ett par andra karaktärer i serien är ett par speciella flickor: Den ena är från den motsatta världen/planeten (än den de befinner sig på) och talar inte de andras språk då hon hittas. Den andra är en resande musiker som inte alls kan sjunga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet juli 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 Gissning, vet inte ens om detta e en anime iallfall Shinzo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juli 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 Gissning, vet inte ens om detta e en anime iallfall Shinzo? Har ingen aning... självfallet är det då inte rätt svar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg