Kenshiro_sprängs Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Så, nu är jag här igen. ni får ursäkta att det tog lite tid. LEDTRÅD 1 En ond makt har åter blivigt lös, och planetens säkerhet står återigen på spel. Men en ung magiker och en ung svärdsman ställer sig emellan, och gör sitt bästa för att garantera planetens säkerhet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Hmmm.... Det var ju inte få serier du prickade in precis ;) Record of Lodoss War? fast där handlar det mer om en ö än världen, Nån av Slayers serierna? Men vet inte hur unga dom är där.... Hmm nä, nu går jag och äter nått. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet juni 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2004 Hmmm.... Det var ju inte få serier du prickade in precis ;) Det är fullt möjligt, men bara en är rätt(och ingen av dina förslag var rätt förövrigt) LEDTRÅD 2 På sina färd genom världen träffar magikern och Herr Hjälte på en mängd olika mer eller mindre märkliga varelser, bland annat en märklig åldring, med ett(för sin höga ålder) ytterst märklig fridtidsintresse. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2004 Cirkelmagi Guruguru. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
everski Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Cirkelmagi Guruguru. Helt rätt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Cirkelmagi Guruguru. Jamen visst. Frågan är din, så fråga på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 1: Superhjältinna med framtid inom vårdyrket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Nurse Witch Komugi-chan Magikarte ?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Nurse Witch Komugi-chan Magikarte ?? Kanske passar det in, men det var inte den jag tänkte på. 1: Superhjältinna med framtid inom vårdyrket. 2: Drivs med i Barnens leksak (Kodomo no omocha) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Då blev det ganska lätt, Nurse Angel Ririka SOS måste det vara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Då blev det ganska lätt, Nurse Angel Ririka SOS måste det vara. Givetvis. Bollen över till Gafvert. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 1. Mäktig Robotkvinna som är skapad av välmenande professor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Steel Angel Kurumi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Dr. Slump Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Just ja fan. Den fanns ju också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Steel Angel Kurumi? Mycket korrekt, bollen är din. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Grön utomjording som samlar på plastmodeller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Nu chansar jag vilt för att få en ledtråd till...... Urusei Yatsura Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 Bra gissning, men FEL FEL FEL! En till ledtråd: Aktuell TVserie i Japan. Aktuell manga i västvärlden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Hmm... antingen är det bara du, Gafvert, som fortfarande kommer in hit, eller så var animen för svår. Ja, känner man inte till serien så tror jag det kvittar hur många ledtrådar jag kommer med. Jag kör en ny fråga. Rätt svar var iallafall Sgt. Frog (Mycket rolig serie, BTW) Ok, nu blir det ingen skriftlig ledtråd, utan uppgiften blir att lista ut vilken serie det här tuffa gänget dyker upp i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KhanKhaar Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 pokémon? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Det skulle det kunna vara, men nä nä nä. Ok, här kommer en bild på en annan karaktär från serien. Han må se ut som en kapten, men det är ingen båt han styr. Ingen vanlig båt iallafall... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Jag vet inte hur aktuell den är nu men jag gissar på Nadia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Jag vet inte hur aktuell den är nu men jag gissar på Nadia.Ta-dam! Nadia, The Secret Of Blue Water(Som för övrigt går att köpa i prisvärd DVD-box nu) är naturligtvis rätt svar. Bollen går över till Senshidude... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Ta något lätt som inte ens en senil veteran kan ha problem med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg