Klona Skrivet januari 2, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2012 Är verket en TV-serie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 2, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2012 Innehåller verket robotar? Nej. Är verket en OAV? Nej. Är verket från 2000-talet? Nej. Innehåller verket flera huvudpersoner? Ja. Är artificiell intelligens förekommande i någon nämnvärd utsträckning? Nej. Är det shôjo? Nej, det skulle jag inte klassa det som. Är någon av huvudkaraktärerna ett djur? Nej. Är verket en TV-serie? Ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 2, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2012 Inehåller verket en romantisk relation mellan (minst) två huvudkaraktärer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 3, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2012 Innehåller verket robotar? Nej. Är verket en OAV? Nej. Är verket från 2000-talet? Nej. Innehåller verket flera huvudpersoner? Ja. (Källa: MyAnimeList.) Är artificiell intelligens förekommande i någon nämnvärd utsträckning? Nej. Är det shôjo? Nej, det skulle jag inte klassa det som. Är någon av huvudkaraktärerna ett djur? Nej. Är verket en TV-serie? Ja. Innehåller verket en romantisk relation mellan två eller fler huvudkaraktärer? Nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 3, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2012 Är de flesta huvudkaraktärer under 15 år gamla? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 3, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2012 Innehåller verket robotar? Nej. Är verket en OAV? Nej. Är verket från 2000-talet? Nej. Innehåller verket flera huvudpersoner? Ja. (Källa: MyAnimeList.) Är artificiell intelligens förekommande i någon nämnvärd utsträckning? Nej. Är det shôjo? Nej, det skulle jag inte klassa det som. Är någon av huvudkaraktärerna ett djur? Nej. Är verket en TV-serie? Ja. Innehåller verket en romantisk relation mellan två eller fler huvudkaraktärer? Nej. Är de flesta huvudkaraktärer under 15 år gamla? Nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 3, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2012 utspelar sig verket i Japan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 3, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2012 Innehåller verket robotar? Nej. Är verket en OAV? Nej. Är verket från 2000-talet? Nej. Innehåller verket flera huvudpersoner? Ja. (Källa: MyAnimeList.) Är artificiell intelligens förekommande i någon nämnvärd utsträckning? Nej. Är det shôjo? Nej, det skulle jag inte klassa det som. Är någon av huvudkaraktärerna ett djur? Nej. Är verket en TV-serie? Ja. Innehåller TV-serien en romantisk relation mellan två eller fler huvudkaraktärer? Nej. Är de flesta huvudkaraktärer under 15 år gamla? Nej. Utspelar sig TV-serien i Japan? Ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Innehåller verket robotar? Nej. Är verket en OAV? Nej. Är verket från 2000-talet? Nej. Innehåller verket flera huvudpersoner? Ja. (Källa: MyAnimeList.) Är artificiell intelligens förekommande i någon nämnvärd utsträckning? Nej. Är det shôjo? Nej, det skulle jag inte klassa det som. Är någon av huvudkaraktärerna ett djur? Nej. Är verket en TV-serie? Ja. Innehåller TV-serien en romantisk relation mellan två eller fler huvudkaraktärer? Nej. Är de flesta huvudkaraktärer under 15 år gamla? Nej. Utspelar sig TV-serien i Japan? Ja. Är arbetslivet en stor del av serien? Ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Är det Working!!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Innehåller verket robotar? Nej. Är verket en OAV? Nej. Är verket från 2000-talet? Nej. Innehåller verket flera huvudpersoner? Ja. (Källa: MyAnimeList.) Är artificiell intelligens förekommande i någon nämnvärd utsträckning? Nej. Är det shôjo? Nej, det skulle jag inte klassa det som. Är någon av huvudkaraktärerna ett djur? Nej. Är verket en TV-serie? Ja. Innehåller TV-serien en romantisk relation mellan två eller fler huvudkaraktärer? Nej. Är de flesta huvudkaraktärer under 15 år gamla? Nej. Utspelar sig TV-serien i Japan? Ja. Är arbetslivet en stor del av serien? Ja. Är det Working!!? Nej!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Förekommer det strider? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Innehåller verket robotar? Nej. Är verket en OAV? Nej. Är verket från 2000-talet? Nej. Innehåller verket flera huvudpersoner? Ja. (Källa: MyAnimeList.) Är artificiell intelligens förekommande i någon nämnvärd utsträckning? Nej. Är det shôjo? Nej, det skulle jag inte klassa det som. Är någon av huvudkaraktärerna ett djur? Nej. Är verket en TV-serie? Ja. Innehåller TV-serien en romantisk relation mellan två eller fler huvudkaraktärer? Nej. Är de flesta huvudkaraktärer under 15 år gamla? Nej. Utspelar sig TV-serien i Japan? Ja. Är arbetslivet en stor del av serien? Ja. Är det Working? Nej. Förekommer det strider? Nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venoz Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Är målgruppen "Seinen", dvs är anime serien riktad till män som är mellan 18 till 30 år gamla? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Innehåller verket robotar? Nej. Är verket en OAV? Nej. Är verket från 2000-talet? Nej. Innehåller verket flera huvudpersoner? Ja. (Källa: MyAnimeList.) Är artificiell intelligens förekommande i någon nämnvärd utsträckning? Nej. Är det shôjo? Nej, det skulle jag inte klassa det som. Är någon av huvudkaraktärerna ett djur? Nej. Är verket en TV-serie? Ja. Innehåller TV-serien en romantisk relation mellan två eller fler huvudkaraktärer? Nej. Är de flesta huvudkaraktärer under 15 år gamla? Nej. Utspelar sig TV-serien i Japan? Ja. Är arbetslivet en stor del av serien? Ja. Är det Working? Nej. Förekommer det strider? Nej. Är målgruppen vuxna män? Ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venoz Skrivet januari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2012 Faller serien inom gruppen "moe"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2012 Utspelar sig serien till stor del på en skola? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2012 Innehåller verket robotar? Nej. Är verket en OAV? Nej. Är verket från 2000-talet? Nej. Innehåller verket flera huvudpersoner? Ja. (Källa: MyAnimeList.) Är artificiell intelligens förekommande i någon nämnvärd utsträckning? Nej. Är det shôjo? Nej, det skulle jag inte klassa det som. Är någon av huvudkaraktärerna ett djur? Nej. Är verket en TV-serie? Ja. Innehåller TV-serien en romantisk relation mellan två eller fler huvudkaraktärer? Nej. Är de flesta huvudkaraktärer under 15 år gamla? Nej. Utspelar sig TV-serien i Japan? Ja. Är arbetslivet en stor del av serien? Ja. Är det Working? Nej. Förekommer det strider? Nej. Är målgruppen vuxna män? Ja. Är det "moé"? Nej. Utspelar sig serien till stor del på en skola? Nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venoz Skrivet januari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2012 Är det SoL? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2012 Innehåller verket robotar? Nej. Är verket en OAV? Nej. Är verket från 2000-talet? Nej. Innehåller verket flera huvudpersoner? Ja. (Källa: MyAnimeList.) Är artificiell intelligens förekommande i någon nämnvärd utsträckning? Nej. Är det shôjo? Nej, det skulle jag inte klassa det som. Är någon av huvudkaraktärerna ett djur? Nej. Är verket en TV-serie? Ja. Innehåller TV-serien en romantisk relation mellan två eller fler huvudkaraktärer? Nej. Är de flesta huvudkaraktärer under 15 år gamla? Nej. Utspelar sig TV-serien i Japan? Ja. Är arbetslivet en stor del av serien? Ja. Är det Working? Nej. Förekommer det strider? Nej. Är målgruppen vuxna män? Ja. Är det "moé"? Nej. Utspelar sig serien till stor del på en skola? Nej. Är det vardagsberättelser ("slice of life")? Nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venoz Skrivet januari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2012 Är det en komedi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2012 Innehåller verket robotar? Nej. Är verket en OAV? Nej. Är verket från 2000-talet? Nej. Innehåller verket flera huvudpersoner? Ja. (Källa: MyAnimeList.) Är artificiell intelligens förekommande i någon nämnvärd utsträckning? Nej. Är det shôjo? Nej, det skulle jag inte klassa det som. Är någon av huvudkaraktärerna ett djur? Nej. Är verket en TV-serie? Ja. Innehåller TV-serien en romantisk relation mellan två eller fler huvudkaraktärer? Nej. Är de flesta huvudkaraktärer under 15 år gamla? Nej. Utspelar sig TV-serien i Japan? Ja. Är arbetslivet en stor del av serien? Ja. Är det Working? Nej. Förekommer det strider? Nej. Är målgruppen vuxna män? Ja. Är det "moé"? Nej. Utspelar sig serien till stor del på en skola? Nej. Är det vardagsberättelser ("slice of life")? Nej. Är det en komedi? Nej. Vad negativ jag låter... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venoz Skrivet januari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2012 Kan verket klassas som en sportanime? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2012 Innehåller verket robotar? Nej. Är verket en OAV? Nej. Är verket från 2000-talet? Nej. Innehåller verket flera huvudpersoner? Ja. (Källa: MyAnimeList.) Är artificiell intelligens förekommande i någon nämnvärd utsträckning? Nej. Är det shôjo? Nej, det skulle jag inte klassa det som. Är någon av huvudkaraktärerna ett djur? Nej. Är verket en TV-serie? Ja. Innehåller TV-serien en romantisk relation mellan två eller fler huvudkaraktärer? Nej. Är de flesta huvudkaraktärer under 15 år gamla? Nej. Utspelar sig TV-serien i Japan? Ja. Är arbetslivet en stor del av serien? Ja. Är det Working? Nej. Förekommer det strider? Nej. Är målgruppen vuxna män? Ja. Är det "moé"? Nej. Utspelar sig serien till stor del på en skola? Nej. Är det vardagsberättelser ("slice of life")? Nej. Är det en komedi? Nej. Kan serien klassas som en sportanimé? Nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2012 Ah! Jag trodde ju jag var nåt på spåren. Dör någon under seriens gång? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg