jagvillha Skrivet april 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 30, 2004 Vad är det för specielt med Killuas familj i Hunter X Hunter? De är lönnmördar. Eller kanske att deras hus ligger väldigt högt över havet =) Jag vet inte om det är rätt han inte sett så mkt av serien men om det är det ska du ta nästa fråga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 30, 2004 Anmäl Share Skrivet april 30, 2004 Vad är det för specielt med Killuas familj i Hunter X Hunter? De är lönnmördar. Eller kanske att deras hus ligger väldigt högt över havet =) Jag vet inte om det är rätt han inte sett så mkt av serien men om det är det ska du ta nästa fråga. Jo men jag väntar på svar från Elgen först, då jag tycker det finns en hel del saker som man skulle kunna kalla speciella med hans familj. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 1, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 hmm... började se Hunter X Hunter igår :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 1, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 såg på avsnitt 1 av den förut va rätt seg så ja sket i den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 1, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 kan ni vara snälla att fortsätta med frågorna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet maj 1, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 Eftersom Elgen inte återkommit ännu antar jag att mitt svar var rätt (Elgen har just förlorat sin rätt att klaga på att folk inte återkommer ^^). Hur kommer det sig att Takumi (Initial D) är en så duktig förare, trots att han bara haft körkort i någon månad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 Eftersom Elgen inte återkommit ännu antar jag att mitt svar var rätt (Elgen har just förlorat sin rätt att klaga på att folk inte återkommer ^^). Hur kommer det sig att Takumi (Initial D) är en så duktig förare, trots att han bara haft körkort i någon månad? Det var helt korrekt, men vafan, det har ju varit helg. Man sitter faktiskt inte och pumpar detta forum då. =) Svaret på frågan kan jag inte eftersom jag inte har sett serien :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 Gissning: Hans farsa var någon typ av rallyförare och han har därför lärt sig av honom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 Gissning: Hans farsa var någon typ av rallyförare och han har därför lärt sig av honom. Nja, det är på rätt väg men inte riktigt svaret jag sökte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 Ledtrådar till folk... Jag vet ju inte, men annars så "NY FRÅGA")(/#)(!"/#) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 Ledtrådar till folk... Jag vet ju inte, men annars så "NY FRÅGA")(/#)(!"/#) ;) Bah, tycker vi väntar på att någon som sett första avsnittet av serien kommer och svarar på frågan istället =) Får vi inget svar inom 24h så får du ställa en ny fråga =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 Moou ! >:) Aja :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Tar en lite simpel då, för att få igång detta igen. :) Vad är det för djur som ofta förekommer i Trigun? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Borde välan rimligtvis vara den där katten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Helt rätt. Du har frågan *_* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Genzou Hitogata Kiwa heter ett av hans nyare alster och handlar om en dockmakare i 1800 talets Japan, vilken manga är han dock mest känd för? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Genzou Hitogata Kiwa heter ett av hans nyare alster och handlar om en dockmakare i 1800 talets Japan, vilken manga är han dock mest känd för? Vem är HAN? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 8, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2004 Om du undrar ta reda på det ;) Jag skulle kunna gissa på 3x3 EYES, men det kanske kan vara ngn annan *_*? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Jodå, visst är det den serien. Skaparen heter Takada Yuuzou. *Slänger en skruvboll till Elgen* *Edit* Hoppsan, just det ja, aimetrivia hette tråden ja, 3x3 eyes har ju iofs kommit ut som anime också ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Det gör nog mindre =) Hehe, 0key då ska vi se... Vad heter Mahoros trogne partner och följeslagare? (Från Mahoromatic förståss) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Ingen som har ngn aning? =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Var det måne Slash den hette? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Var det inte Suguru? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Guri :O :D :D .. eller inte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Ior får bollen igen. Allas vår SlashU är korrekt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg