Keitaro Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Är det inte Edwards och Alphonses lärare som säger det? Tjejen med rastaflätorna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Vilken studio producerade Full Metal Panic!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Gonzo skulle jag tro :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Gonzo skulle jag tro :) Det tror jag också, ta en ny du. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Den som svarar rätt först får ställa en ny fråga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Den som svarar rätt först får ställa en ny fråga...var det rätt då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Ja det var rätt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 då kan Wilcon ställa nästa fråga.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Vad är Himura Kenshin(från Rurouni Kenshin) även känd som? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 A: "Batossai the Manslayer" (osäker på stavningen) Q: Vad är kakashi i Naruto även känd som? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 The copy ninja? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 28, 2004 The copy ninja? jo eller "The Copy Ninja Sharingan kakashi" men det är rätt säger vi, nästa fråga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 28, 2004 Anmäl Share Skrivet april 28, 2004 Vad kallas de stora "robotarna"*, som bland annat Shinji kontrollerar i Neon Genesis Evangelion? * - För att inte spoila... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet april 28, 2004 Anmäl Share Skrivet april 28, 2004 A: Eva(ngelion) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 28, 2004 Anmäl Share Skrivet april 28, 2004 Rätt, ta nästa fråga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 29, 2004 Anmäl Share Skrivet april 29, 2004 Aja jag tar en då. Rätt simpel: Vad är det för specielt med Killuas familj i Hunter X Hunter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet april 29, 2004 Anmäl Share Skrivet april 29, 2004 ElgeN, jag tror att du missuppfattat nåt! Det är den som svarar rätt som får ställa nästa fråga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 29, 2004 ElgeN, jag tror att du missuppfattat nåt! Det är den som svarar rätt som får ställa nästa fråga.Exakt nu är det firewalker som ska ställa en fråga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet april 29, 2004 Anmäl Share Skrivet april 29, 2004 oki Q: (lätt) Vad heter Kenshins fighting stil? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet april 29, 2004 Anmäl Share Skrivet april 29, 2004 A: Hiten-Mitsurugi-Ryu Q1: vad sitter på min vägg Q2*: vilken klan tillhör Neji (naruto) *för er som inte kan fråga 1 :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 29, 2004 Anmäl Share Skrivet april 29, 2004 Ni får ursäkta flickor, men eftersom jag hatar när trådar är döda när jag är vaken så kändes det rätt *_* Men ni får gråta, det gör inget. :) Hyuuga är svaret på frågan iaf. Kan ni svara på min fråga nu? Vad är det för specielt med Killuas familj i Hunter X Hunter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet april 30, 2004 Anmäl Share Skrivet april 30, 2004 Jag tycker nog att man bör vänta mer än 6 timmar innan man förklarar en tråd som "död"... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet april 30, 2004 Anmäl Share Skrivet april 30, 2004 Spela roll, bara tråden hålls igång, svår fråga förresten speciellt om man inte sett serien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 30, 2004 Anmäl Share Skrivet april 30, 2004 Vad är det för specielt med Killuas familj i Hunter X Hunter? De är lönnmördar. Eller kanske att deras hus ligger väldigt högt över havet =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg