Teron Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Luktar Ayanami Rei, NGE. Men hon har blått hår?_? :S förvirrad :D Känns som om NGE är en serie som tog slut för länge sedan också =) Nej, och jag vill nog ha några fler gissningar innan jag försöker tänka ut en ledtråd till... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 0key blev förvirrad över "mitten av 90-talet" Men jag skulle kunna gissa på Ghost in The Shell: Stand Alone Complex isf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 0key blev förvirrad över "mitten av 90-talet" Men jag skulle kunna gissa på Ghost in The Shell: Stand Alone Complex isf. Vi har en vinnare! Bollen är din ^^ Edit: 2 min försent Zubie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zubie Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 ghost in the shell : stand alone complex gg~~nore Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Zubie sötnos ^^ Aja min tur. :) Det blir en rätt lång, men klaga om den är för lång. :P "Look at these eyes. One of them is fake because I lost it in an accident. Since then, I have been seeing the past in one eye, and the present in the other. I hade belived that what I saw was not all of reality..." Kommer senare ska på teori. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zubie Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 spike? meep ; / o btw, min gits va före din T_T men cpmailen för regga kom efter 5 min : ( lucker XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Tss snacka inte skit ^^ gg no re. Ah, men det är korrekt i vilket fall. Bollen är din *_* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 ingen som skriver den nya? jag ska kanske ta och skriva en egen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Gör det. Verkar inte som om Zubie är online. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Kan ingen starta en ny? Jag gjorde ju endå förra :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 En lätt fråga: Vad har Vash i Trigun för smeknamn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 The Humanoid Typhoon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Hatten är din Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Okey, en lite klurigare kanske? "Sometimes love does kill people, but dont forget... Hatred can never save people. Never!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 Ingen som kan? På fullt allvar? :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 22, 2004 Ingen som kan? På fullt allvar? Jag känner igen det, men kommer inte fram >< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 22, 2004 Anmäl Share Skrivet april 22, 2004 Berserk kanske? njae, men jag chansar på det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Nae måste fan ge en ledtråd. Det är en hyffsat mörk berättelse om 2 unga.... Nä blir för lätt... unga identitetsökare. Den är normallång osv osv :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Full Metal Alchemist kanske?.. säkert fel (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Nae fel. Det är 2 kvinnor :S Komigen nu :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Onegai Twins? Två unga tjejers identitetssökning...mörk...njae, kanske fel :) eller? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Nae fel. Det är 2 kvinnor :S Komigen nu :D Noir? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Noir? - Teron We have a winner! ThX :D Men vem säger det? :D Annars är väl bollen din då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 haha, kom inte på det Nästa fråga eller är "bollen" fri? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Bollen fri... Det får väl inte ta för lång tid säg? ^^ *EDIT Btw mitt quote var från Mireilles mor... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg