Degskalle Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Är det Azumanga Daioh? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 1. Kan serien vara Mai-Hime? Nej 2. Är den gjord efter 1990? Ja 3. Har eleverna på skolan några superkrafter Nej 4. Är det Azumanga Daiou? Nej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Finns det en "onding"? Typ Dragonball skurkar. Ni vet, massförstörelse, ta över världen, ha ihjäl huvudkaraktärerna. Och med ond menar jag OND, inte "haha nu snodde jag din pojkvän/flickvän" typen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 1. Kan serien vara Mai-Hime? Nej 2. Är den gjord efter 1990? Ja 3. Har eleverna på skolan några superkrafter Nej 4. Är det Azumanga Daiou? Nej 5. Finns det en "onding"? Nja..? Du får gärna definiera ordet "onding" för ett mer vettigt svar än nja ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 hmm har den gått på svensk tv nångång ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Är det något kärleks-triangeldrama inblandat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 School Rumble, Kanske? Edit: Eller vänta ett slag. "To heart"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 1. Kan serien vara Mai-Hime? Nej 2. Är den gjord efter 1990? Ja 3. Har eleverna på skolan några superkrafter Nej 4. Är det Azumanga Daiou? Nej 5. Finns det en "onding"? Nja..? 6. Har serien gått på svensk tv? Nej 7. Är det något kärleks-triangeldrama inblandat? Ja Och så ska ni få en till Ledtråd för att jag är så snäll ^^> A. Skola B. Shoujo ---------- School Rumble, Kanske? Edit: Eller vänta ett slag. "To heart"? Tyvärr kan jag inte godkänna titeln School Rumble To Heart, däremot kan jag godkänna någon av dem. (Med andra ord, du får gärna bestämma dig vilken du gissar på ^^>) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Nu ska vi inte vara sådana. Jag chansar på "Till hjärtat". Det låter vettigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Och jag chansar på school rumble iom att jag tänkte på den, men den är ju inte uber-shoujo direkt, fast shoujo är den ju. Så... är det school rumble? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 1. Kan serien vara Mai-Hime? Nej 2. Är den gjord efter 1990? Ja 3. Har eleverna på skolan några superkrafter Nej 4. Är det Azumanga Daiou? Nej 5. Finns det en "onding"? Nja..? 6. Har serien gått på svensk tv? Nej 7. Är det något kärleks-triangeldrama inblandat? Ja 8. Är det To Heart? Nej 9. Är det School Rumble? Nej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Är karaktärerna som serien kretsar kring i äldre tonåren, eller yngre/äldre? o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Nu vill jag chansa också. ^^ Kan det vara "Jungfru Maria ser dig"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Om inte Senshidude hade rätt så frågar jag om Toei stod för animationen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 1. Kan serien vara Mai-Hime? Nej 2. Är den gjord efter 1990? Ja 3. Har eleverna på skolan några superkrafter Nej 4. Är det Azumanga Daiou? Nej 5. Finns det en "onding"? Nja..? 6. Har serien gått på svensk tv? Nej 7. Är det något kärleks-triangeldrama inblandat? Ja 8. Är det To Heart? Nej 9. Är det School Rumble? Nej 10. Är karaktärerna som serien kretsar kring i äldre tonåren? Ja 11. Kan det vara Jungru Maria Ser dig? Nej 12. Är det Toei som står för animationen Nej Ny ledtråd; A. Skola B. Shoujo C. Genustitel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Är det His and Her circumstances? Genustitel helt klart iaf ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 13. Kan det vara His and her circumstances (Karekano) Ja! Trivian går till Buffi. Gratz. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Sweet. Vi kör en likadan då... tar en halvenkel Ledtråd 1: Terrorism Fråga på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 eeehm inte Full Metal Panic?? kanske Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 1. Eeehm är det Full Metal Panic?? kanske? Nej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Inte så värst rekommenderat att slänga ur sig gissningar på första frågan iofs. Förekommer någon sorts superkrafter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 1. Eeehm är det Full Metal Panic?? kanske? Nej 2. Förekommer det några superkrafter Nej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Förekommer det mycket poliser? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Är den kortare än 26 episoder? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 1. Eeehm är det Full Metal Panic?? kanske? Nej 2. Förekommer det några superkrafter Nej 3. Förekommer det mycket poliser Hmm... jo det kan man väl säga 4. Är den kortare än 26 episoder Ja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg