firewalker Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 en liten ledtråd till kan du väl ge? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Ännu en? Få se... Det blir svårt att komma med ledtrådar som inte är allt för uppenbara... Sista avsnittet släpptes i år... och en till skall vi väl komma upp med... Kamp mellan gott och ont... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 hm. det var rätt svårt. funderade på saikano men den kom ju 2002 :P jag ger upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Jag som trodde den skulle bli enkel... Jag tog en klurig trots allt... Men kom igen nu! Än lyser månens ljuva sken! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Jag som trodde den skulle bli enkel...Jag tog en klurig trots allt... Men kom igen nu! Än lyser månens ljuva sken! Lätt får jag lov att säga att den inte var iaf... Får dra till med en gissning på Leila i Avenger, även om jag inte tycker den passar in riktigt på ledtrådarna du givit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Heh, Fel än en gång... Jag kommer ju ha bollen hela tråden ut.. Ni kommer lessna om ni fortsätter så här... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bao Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 För mig låter det som ett citat från "Castlevania"-spelen. Eller kan det vara från(Vild, vild gissning) "Vampire Princess Miyu" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Fel, fel, fel, fel, fel.... Folk närmar sig inte ens.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Jaja, jag får dra till med en gissning till, min sista också med de nuvarande ledtrådarna. Kiba i Wolfs Rain. Om det mot förmodan är rätt så har jag ändå ingen aning om när... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 *SKRATTAR* RÄTT! Avsnitt 30 Wolf's Rain... Bollen är din! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Nu, för ett långt citat som bör gå rätt lätt att få fram... Vem och vilken serie? "If the chief is unable to persuade the leadership to let us go, we'll halt our surveillance, retreat from the building, and go get smashed at a strip club!" Huruvida det ens behövs en ledtråd är tveksamt, men det är från en ganska ny serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Jag vet inte.. Men jag kan gissa på Chrono Crussade Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Jag chansar på Mezzo: DSA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Jag vet inte.. Men jag kan gissa på Chrono Crussade Yay! Du tog den inte på första försöket iaf =) Det är fel serie iaf. Ninja edit: Rockman din gissning är också fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Lång eller kort? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Dum jag är. Ingen vaken ju T_T *EDIT Bara jag som är dum, och trött :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Lång eller kort? Halvlång, längre än genomsnittet skulle jag tro (fast det beror lite på hur man ser det). Kan säga så mycket som att det inte är en serie med 100+ avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Fan va svårt, och fråga mig inte varför, men jag fick ngt säger mig att det är GTO, men endå inte :S Jare Jare T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Nej, det är inte GTO. Nu blir det säkert självklart men det är en scifi-serie. Ger dig 5 minuter till innan jag ska sova =) Edit: Serien är inte klar ännu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 BuuUUääääääääääH!!! Vafan jag börjar gråta. Så enkelt vare inte =( Säg nU :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Kommer det någon mer ledtråd? :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Kommer det någon mer ledtråd? :/ Tror jag gett fler ledtrådar än det kommit gissningar nu ju... börjar bli svårt för mig att få ihop ledtrådar utan att säga rakt ut vilken serie det är... Nåja, för att få det att gå vidare, karaktären som säger det har röda ögon och lila hår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Nä, jag har tänkt så det knakar alltså. Kan inte komma på =( Det är säkert ngn man känner till när svaret väl kommer fram, men jag kommer inte påt :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Jaja, jag matar in ännu en ledtråd för att vi ska kunna få något annat att gissa på. Det finns en film med "i princip" samma namn, som kom i mitten av 90-talet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Luktar Ayanami Rei, NGE. Men hon har blått hår?_? :S förvirrad :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg