Mr Mustachio Skrivet juli 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2004 Ok, ledtråd nr 1: En ung pojke ger sig ut på en lång resa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2004 Pokemon? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet juli 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2004 Ok, ledtråd nr 1: En ung pojke ger sig ut på en lång resa. Galaxy Express 999? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2004 Ok, ledtråd nr 1: En ung pojke ger sig ut på en lång resa. Galaxy Express 999? Typiskt att JUST DU skulle komma! Jag som hade en hel uppsjö av finurliga ledtrådar på lager, men det var ju till ingen nytta. :S Naturligtvis är det helt rätt... Får väl säga grattis ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2004 Typiskt att JUST DU skulle komma! Skulle just gissa på Haha wo tazunete sanzenri, men icke sa nicke... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet juli 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2004 Okey, här kommer den första något långsökta ledtråden. Ledtråd 1: Denna romantiska tv serie cirkulerar kring tre personer, varav en kille och två tjejer. Jag sa ju att den var långsökt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2004 Kimagure Orange Road? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet juli 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2004 Kimagure Orange Road? Det skulle det kunna vara, ja...men det är det inte. Ledtråd 1: Denna romantiska tv serie cirkulerar kring tre personer, varav en kille och två tjejer. Ledtråd 2: Tv serien har även en OAV på tre avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juli 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2004 Hmm... kom först att tänka på Onegai Twins, men jag vet inte om det finns en OAV på den... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juli 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2004 Yume De Aetara? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet juli 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2004 Yume De Aetara? Rätt! Bollen över till Gafvert... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juli 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2004 För 10 poäng: Mecha som också finns som TV-spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2004 Jag gissar på Gundam fast det är nog för simpelt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deakka Skrivet juli 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2004 Zone of the enders? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juli 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2004 Nix och nej För 10 poäng: Mecha som också finns som TV-spel. För 9 poäng: "Demoner" är vanliga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juli 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2004 För 10 poäng: Mecha som också finns som TV-spel. För 9 poäng: "Demoner" är vanliga. För 8 poäng: Utspelar sig mestadels i Tokyo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2004 Sakura Wars? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juli 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2004 Visst är det Sakura Wars, eller Sakura Taisen som jag föredrar. Mr Mustachio har bollen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2004 Visst är det Sakura Wars, eller Sakura Taisen som jag föredrar. Körsbärskrig låter ju mycket roligare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juli 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2004 Det har du rätt i min käre forumist. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 Ledtråd nummer 1: Fantasy med en stor dos humor... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet juli 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 Slayers? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 Slayers? Nähä... och ni får ingen mer ledtråd än.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juli 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 Gokudo-kun Manyuki? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2004 Gokudo-kun Manyuki? Efter att ha Googlat lite kan jag konstatera att det är fel :). Ledtråd 1: Fantasy med en stor dos humor... Ledtråd 2: Inga av huvudkaraktärerna är människor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg