Buffi Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Jupp. Och nej, jag har aldrig varit bra på att ge svåra ledtrådar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Om någon sitter på lite bra ledtrådar får den gärna ta över, jag har aldrig vart bra på den här sortens grejer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Sosero det e bara att köra hårt hehe man behöver ju inte vara bra eller dålig på att ge ledtrådar... Bara man ger dom... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Nåja, får väl lov att fortsätta då. Ledtråd 1: Sport Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Kampsport?? alltså har det med typ karate och sånna grejjor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Ledtråd 1: Sport Ledtråd 2: Huvudpersonerna är med i skolans lag och tävlar mot massa andra skolor i regionen. Kampsport?? alltså har det med typ karate och sånna grejjor? Nej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Prince of tennis måste det vara >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Jupp, det är det. Nu är det din tur Manga Master >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Jag är så dålig så jag tar en riktigt enkel >:( ledtråd: 1. Är inte från verkliga livet (den är inte verklig) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Du gör det inte direkt lätt för oss^^ Den ledtråden passar in på tonvis med serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Hmm första Tanken e Hack Sing för den utspelar sig i en dataspels värld >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 ledtråd: 1. Är inte från verkliga livet (den är inte verklig) 2. Man slåss med olika "monster" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Jag hoppas verkligen inte att du syftar på pokemon... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Jag gissar på Bleach. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Sosero sa: Jag hoppas verkligen inte att du syftar på pokemon... Hahahahaha, rätt >:( Jag orkade inte komma på nån :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Gah! Skulle inte ha svarat! Nu är det min tur igen >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 Sosero sa: Gah! Skulle inte ha svarat! Nu är det min tur igenMycket riktigt. Se till och ställ en fråga då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 18, 2005 Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 Efterom ingen vill så gör jag det... Vill ha namnet på animen Ledstråd: Det är en OVA på 3 avsnitt.. finns även som lågnfilm. Fråga på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 15, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2007 Endless Waltz. Kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 Nej men rätt kategori mecha dvs ^^ den kom 1991 - 92 Kul att dena tråd har kommit upp igen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 29, 2010 Anmäl Share Skrivet december 29, 2010 Detonator Orgun? Jag minns inte någon film av den, men Manga kanske gjorde en egen klippning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 29, 2010 Anmäl Share Skrivet december 29, 2010 Wow någon har grävt långt ner... :D Frågan ställdes 2005, fick sin första gissning 2007, sin andra gissning 2010. Ses vi 2014? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 30, 2010 Anmäl Share Skrivet december 30, 2010 Ja, och 2020 så avsätter vi Boda och låter någon annan ta över. ;3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 2, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2011 ...så vem kommer att ta på sig ansvaret att bumpa tråden vartannat år tills dess? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 2, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2011 Det låter som uppgiften Dread föddes för att utföra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg