Gafvert Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 --Köpes-- Bärsärk Soundtracks [CD] Avalon Soundtrack [CD] Patlabor 2 Soundtrack [CD] Millenium Actress Soundtrack [CD] Akira Soundtrack [CD] Ghost in the Shell Soundtrack [CD] Det mesta i musikväg av: Shogo Hamada Kenji Kawai Susumu Hirasawa Space Captain Harlock [DVD] (42 avsnitt) Metropolis [DVD] (animèn) Catsoup [DVD] Gunbuster [DVD] Charisma Man [serie] Hemmabioprojektor runt 8-12 000:- --Säljes-- Samsung 32" Bredbilds TV Fin vinröd TV-bänk Warhammer-prylar (intresserade kan få lista) Tröja (tvättats en gång och säljes pga fel storlek. Medium) Magic Users Club [DVD] Ge lite prisförslag så kommer vi säkert överens. Vill du byta nåt mot en eller flera saker går det också bra (irg). Mer bilder kan ordnas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Jag slår till på TV om priset är det rätta; vad hade du tänkt dig? Sen så skulle jag gärna se den där listan på warhammerprylar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 jag skulle också vilja få se warhammer listan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet mars 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 21 Genestealers ca 60 skinks 2 carnifex 2 hive tyrants 4 svävare slann mage priest 3 snake swarms 3 psykers 1 biovore 5 skink riders spore mine tyranid warrior 19 saurus 26 saurus salamander 12 termagants 15 termagants 3 kroxigor några färger Jag orkar verkligen inte skriva mer detaljerat innan mer intresse är på G, det är ju högst sannolikt att ni vill ha andra lag. Själv köpte jag lite begagnat och nytt men det var för flera år sen så det är inte de allra nyaste modellerna. För mer visat intresse kan bilder och mer information luskas fram. CyberSphere: Tja, 2499:- låter väl rimligt för TV:n? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Jag älskar tröjan, vart har du köpt den? Och annars, hur mycket vill du har för den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet mars 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 grunt: Köptes på The Engrish.com Store. Om du är intresserad så vill jag ha 249:- för den. Orginalpris är 30$ plus frakten som är på 16$. Blir runt 315:- och så var det tull på det också. Kommer inte ihåg hur mycket den var på så vi glömmer den ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Är helt klart intresserad, får pengar snart, har du tänkt något på frakt arrangemang? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet mars 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 grunt: Det bästa vore om du har planerat att komma till Uppcon nästa helg. Annars finns alternativ som att du skickar pengar i kuvert eller jag ger dig kontouppgifter så du kan göra det via internet eller postbanken. Frakten vet jag inte vad den ligger på än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Har nog tyvärr inte planerat att göra det. Men jag kan kolla om krunaldo skall det, han kanske i sådana fall skulle kunna sköta handeln. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet mars 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Utmärkt, för jag vet att han (krunaldo) ska dit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Får ta och ringa honom då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet april 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 grunt: krunaldo hade bara 160:- på sig vid det tillfället. Jag ser det som en delbetalning men nästa gång han/du träffar mig på ett konvent eller liknande så kommer jag kräva resten och en elefant glömmer aldrig >:( Warhammer sakerna är sålda föresten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Jag kan säga att jag inte längre kan köpa TV:n. Det har inget med priset att göra (det var jättebra) så någon annan kanske vill ha den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg