Japs Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Stolen har ju vart på gång nu ett tag. Från början när jag läste om det i en speltidning, kommer inte ihåg vilken, så var det en sån där liten artikel som inte är så lång och verkar ointressant. Så den bläddrade jag förbi. Fast intresset för spelet börjar växa och nu är det nog ett av de spel till PC jag ser fram mest emot. vad tror ni? Kommer spelet att bli det bästa som hänt stealth genren, eller kommer det att floppa helt? Bilderna kommer från den andra länken. Förhandstitt från Totalgaming.co.uk Intervju med Jaid Mindang Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Verkar otroligt coolt! Mycket spel man har att se fram emot detta år! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Jag tror inte att Stolen blir nåt vidare bra spel. Man behöver nästan bara kolla på designen av huvudpersonen -en storbröstad cybertjej med midjedjup urrigning och supercoola(...) matrixsolglasögon- för att ana att det nog inte är så mycket innehåll i spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Efter den långa väntan skola nätormen ha spridit sitt gift. Kompaniet skola förlora oräkneliga summor guldmynt och sju långa vintrar skolas infalla. Ty banditer och rövares moral på avgrundens rand landa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Splinter cell < Stolen < Metal Gear solid Har kört det ett tag, riktigt underhållande, men har inte det djupet Metal gear har (vilket för övrigt är som en bottenlös brunn). Men det är riktigt underhållande, lite Deus Ex i det men ändå inte, värt att spela iaf :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 Läste just en recension av spelet, det fick 30% av PCGamer, inte särskilt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Släpptes inte det här till konsol för ett tag sedan? Isf fick det en femma av SPlay, vilka sa att det var VÄLDIGT medelmåttigt, och att dem hade förstört spelet genom att inte utnyttja de idéer som skulle kunna användas etc etc.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg