Rich Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Efter att jag röjt lite i mitt rum tyckte jag att det behövdes lite nytt på mina väggar. Efter jag satt upp diverse icke-uppsatta planscher blev det några kala fläckar över, perfekta för taveluppsättning. Jag bestämde mig då för att "göra egna". ;) Efter att ha fått lite tips på fräcka bilder hittade jag en som jag tycker är jäkligt nice: http://hem.bredband.net/b146413/037-038_akira.jpg Jag redigerade den lite, skrev ut den och ramade in den. Så här blev resultatet: Bilden är klickbar Jag blev väldigt nöjd med slutresultatet. :) Så det är ett tips om ni har tråkigt eller känner för hänga upp något nytt. Bilden är utskriven på ett vanligt fotopapper som går att köpa lite varstans, utskriften blir faktiskt mycket bättre. Ramen är köpt på Åhlens. Ha det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Riktigt snyggt! Dock är det väldigt svårt att hitta högupplösta bilder som passar till sådana projekt, men det blev riktigt najs ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet mars 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Precis det problemet jag hade, att hitta tillräckligt högupplösta grejer. Finns dock en del wallpapers på www.hongfire.com som man kan pilla lite med. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Tackar för länken! Ironiska är att jag har varit o köpt ett par tavlor med Hokusai motiv idag, detta skulle blivit lite billigare. Men tavlor kan inte man inte få för mycket av, nästan ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet mars 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Sant, nästan fräckare än planscher, i alla fall stiligare. ;) Åhlens-ramen var i och för sig rätt dyr. Finns säkert billigare ställen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 På IKEA brukar dom ha riktigt billiga ramar. Köp en ram och måla på lita färg. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Överskottsbolaget har ramar i flera stilar och storlekar, väldigt billigt. Jag har förut skrivit ut och satt upp bilder men just nu är väggarna så fulla att jag knappt har plats för alla mina planscher och bilder. Förstorade även (hos fotograf) en gruppbild från ett cosplaytillfälle och ramade in. Fint och personligt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg