GinGirl Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Prata om Psycho le cemu här. ;) (såg att det inte fans en tråd om dom!) Daishi är min favorit i bandet. =3 Hans röst är jättebra tycker jag ;) Sedan tycker jag om Aya mycket också. Favvo låten är nog Gekiai MERRY-GO-ROUND. Jag skulle gärna velat få reda på deras efternamn i bandet, jag har letat överallt, och googlat, men inte hittat något :S Här är en sida med lite Psycho le cemu bilder och avatarer. =3 Psycho le cemu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 vad är det för typ av musik? sidan ser ju bra ut... måste jag kolla upp lite mer sen. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 vad är det för typ av musik? sidan ser ju bra ut... måste jag kolla upp lite mer sen. B) Det är J-rock ;) Det var några som sa att dom suger.. >:) spammning på ingång Nå, tja.XD Låten chinese shounen är skön också ^^ Hehe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 har inte hört någonting av dem men de ser i alla fall fruktansvärt sköna ut-^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Naaw! Fick en Psycho le cemu musikvideo! ^_____^ Me happy! XD Och det bästa av allt, dom rörde sig! O_O Joke! =P Men, den videon är jättebra!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 GG: Vilken video? Excalibur och Omoide Aruki är bäst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 GG: Vilken video? Excalibur och Omoide Aruki är bäst! Den jag har hetter Kiss me ^____^ Har bara den ;-; *snyft* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Psycho le Cemu? Kan inte säga att jag har hört talas om denna grupp, men det beror nog på att jag varit så upptagen med AKFG, Laruku och BoA mm. De ser dock jättesköna ut och jag får nog hitta någon sample på någon av deras låtar. Tack för att du introducerade denna grupp till mig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg