Skatan Milla Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Lägger upp en del bilder för att visa att jag faktiskt inte är död o.O Det var ett tag sedan jag gjorde det så. Ehm, ja, jag vet en del fel på dem här bilderna speciellt bild 2 ogillar jag. Men nu vill jag veta vad ni tycker ;) Dem är lagda i den ordningen jag ritat dem. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/trolleritjej.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/tjejmedsvard.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/watashinoniklas.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/wicked.jpg lägger in mina egna kommentarer om dem efter skolan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 och hur lång tid tog det för dej att göra dom här bilderna???? om du lägger mer tid på dom så kanske dom kan bli mindre fula. kanske..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 jag ber om ursäkt! menade att dina bilder är fina... men dom kan bli finare! lite färg och jobb så kan dom bli rent av super coola. heh heh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 HÖRRU!! Majin_Vegeta, gör ett eget galleri och lägg upp egna bilder så jag får se om du har nån kvalité att skryta om, annars tycker jag att du ska vara tyst. Det man söker när man lägger upp bilder är Konstruktiv kritik, inte klagomål. Även om det du sa hade kritik kvalité i vissa ställen så kan du uttrycka det bättre. var inte så elak. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Tycker att det är mycket bra att du jobbar på Skatan_milla! ;) jobba lite på anatomin och glöm inte att använda "guide-lines" ;D till och med Zaffe gör ju det :) jobba på bara, det kommer bli bra! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Dom var väldigt ljusa, tror det skulle vara lättare att se dom om de var lite mörkare jämfört med bakgrunden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 jobba lite på anatomin och glöm inte att använda "guide-lines" ;D Jag använder guidelines till viss del, dock så är även guidelines en konst att bemästra. Dom var väldigt ljusa, tror det skulle vara lättare att se dom om de var lite mörkare jämfört med bakgrunden. Min scanner gör dem ljusa, det är en riktigt gammal en från -99 ungefär ;) Och om jag försöker göra dem mörkare i photoshop så ser tonerna riktigt mysko ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Uuh...orka jobba med guidelines! Det är ju jobbigt, man gör ett huvud, och när man är nöjd med det arbear man sig neråt! Heh...kan förklara alla mina egna anatomiska fel. Hur som hels tycker jag att ögonen sitter snett på alla bilderna. Men det är bara att jobba på, det blir ju bättre och bättre! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Uuh...orka jobba med guidelines! hehe jag tycker man tjänar på det i början, sen efter ett tag lär man sig se former, men guidelines är bra för att tänka ut positioner också ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Jag kan inte, därför struntar jag i det, det går okej ändå... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 mjo, det är iofs sant att de kan krånga till det ibland ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Du har ju helt klart potential att bli en mycket bra tecknare! På bild 1 så ser armar och ben lite konturslösa ut, de är aldeless för raka. Och så saknar hon händer O.o På bild 2 saknar tjejen lite kurvatur i midjan. På bild 3 så ser killens överarmar för långa ut och skorna för små ut. (Watashinoniklas... är det en verklig person får jag fråga :)) På bild 4 så sitter örat lite för långt upp. Hoppas detta hjälper dig med dina nästa bilder. Och underskatta inte hjälplinjer, de är ena riktiga problemlösare i vissa fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 jag tycker det ser helt klart bättre ut! det går verkligen framåt, så fortsätt! träna på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 haha...jo jag kanske borde göra det... ska se om jag har någon teckning som jag kan lägga ut. ska ni få se hur det ska se ut.. men dock.. ingen blir bra utan övning. så öva på! B) nåja... vi får se om det går att fixa.. men jag säger till när jag har gjort i ordning mitt galleri. oki! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg