Orphen Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Någon annan som följer denna serie? Själv tycker jag den är väldigt bra och kan knappt vänta tills nästa vol. kommer ut ^^ vad tycker ni om den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet april 28, 2004 Anmäl Share Skrivet april 28, 2004 Vad e det för sorts manga? Vad handlar den om? Kan man få tag på den på svenska? Vart isåfall? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero-Egon Skrivet april 28, 2004 Anmäl Share Skrivet april 28, 2004 King of Hell är ju så jävla bra! har 4 vol av den ^^ Gaara!: Det är en fantasy manga kan man säga och den handlar om Mejeh, som är typ som Döden. han tar ens själ när man dör till andra sidan. nej, det finns inte på svenska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orphen Skrivet maj 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 Som Zero-egon säger.. Den handlar om en mäktig krigare som dog och nu är en envoy to the next world. väldigt mycket humor men samtidigt spänning, man vill helt enkelt inte sluta läsa. jag rekomenderar den iaf. starkt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Som Zero-egon säger.. Den handlar om en mäktig krigare som dog och nu är en envoy to the next world. väldigt mycket humor men samtidigt spänning, man vill helt enkelt inte sluta läsa. jag rekomenderar den iaf. starkt :DLåter ganska intresant, kanske något man nästan måste kolla upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Får ta och kolla in den nån gång.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 29, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 Värkar ball men kan någon ge en mer specifik beskrivning på vad den handlar om (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mica-chan Skrivet juni 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2004 Någon annan som följer denna serie? Själv tycker jag den är väldigt bra och kan knappt vänta tills nästa vol. kommer ut ^^ vad tycker ni om den? king of hell är mysig. egentligen så gillar jag inte action så värst mycket, men men ^^ (haj orphen! är dannes flicka :D )[/i] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Nu har jag kollat upp vad det är! ganska bra, inte det bästa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orphen Skrivet juni 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 mica-chan läser också king of hell ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mica-chan Skrivet juni 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2004 mica-chan läser också king of hell ^-^ världen är full av överraskningar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg