Psyco Cat Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Som kanse inte är direkt manga stil men än då tycker den han några drag i sig. Vet den ser rubbad ut men så är den bilden jag ut gick i från på mitt skivbord med. Sorry för in dåliga svenska och stavning för trött att bry mig. Bild här: http://www.deviantart.com/deviation/16313528/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Höfterna ser väldigt smala ut i jämförelse med de relativt breda axlarna. Och så är hon smal som, jag vet inte vad, jag tror att der är "inböjen" vid midjan som gör att det ser ut så, i förhållande till vad naveln sitter så borde den inte vara så kraftigt svängd. Ta detta som konstruktiv kritik, och inte något annat. Jag tyckte den var fin i alla fall, och den är förmodligen hundra gånger bättre än jag kan göra i paint. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet mars 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Tack Izzy =) Jag tar inte illa upp efter som jag vill att någon säger nått om den. Och det gör du. Tack Izzy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 va väl ganska så fin... men färgerna va fula.... passar inte alls! liksom vad tänkte du på???? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 va väl ganska så fin... men färgerna va fula.... passar inte alls! liksom vad tänkte du på???? jag tycker inte det är nått fel på färgerna, tycker dock att den var lite kantig men det är inte konstigt om den är gjord i paint ;) bra jobbat tycker jag :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet mars 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 va väl ganska så fin... men färgerna va fula.... passar inte alls! liksom vad tänkte du på???? Vissligen alla kan inte tycka om mina färg val. I alla fall gillar jag inte rosa med det märks nog inte efter som jag använder den färgen rätt ofta i mina bilden eller liknade, och så som i denna text. Så vad för färger vill du ser den i? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet mars 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 jag tycker inte det är nått fel på färgerna, tycker dock att den var lite kantig men det är inte konstigt om den är gjord i paint ;) bra jobbat tycker jag :) Tack men man kan göra väldigt mjuka former i paint med. Om man nu har tiden och årka vara så petig eller vad man vill kalla att. Men jag gillar kantigheten och det var den jag var ute efter med. Men Tack för orden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Jag tycker det är på tiden att Majin_Vegeta lägger upp sina egna bilder, eller ändrar sin attityd. Du måste ju förstå att vi tycker du är lite väl självsäker när du aldrig säger ett gott ord om bilderna, utan bara klagar. Det är mycket möjligt att du är jättebra på att teckna, det är också möjligt att du är dålig. I båda fallen har du största rätt till att uttrycka dina känslor för bilden. Men du borde lära dig att folk inte utvecklas om de bara får höra dåliga saker. Man bör leta rätt på saker man tycker är dåliga, men också ge beröm för det man tycker är bra. Konstruktiv kritik behövs för att man ska kunna utvecklas i sitt tecknande, men kritik är inte bara dåliga saker, utan även bra. Det är att säga sin mening om bilden. Ojoj, vad långt det blev, men jag var tvungen att få ur mig det där.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 va väl ganska så fin... men färgerna va fula.... passar inte alls! liksom vad tänkte du på???? Majin, jag kommer snacka med moderatorerna om du inte ändrar din jävla attityd. du har absolut ingen some helst att säga, ingen form av tips inget annat än mindre fula, ellr "vad tämkte du på" Först och främst:Du sak ge konstruktiv kritik, eller inte alls. Berrätta så gott du bara kan om hur personen i fråga kan förbättra sina bilder vad han ska tänka på. 2: Posta egna bilder, visa att du har grund för din kaxighet. -Hellsinger, Artsquad- _____ ps: Nice bild Pchycokitten^^ Jag krittar senare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 och jag gillar inte färgerna.. men figuren va söt.... gillar ögonen.. dom va väldigt vackra. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Oj! Det där var ju riktigt snäll sagt! Go Majin! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 som izzy sa, väldigt tunn person... sen så får jag epilepsi av din rosa text, enda som saknas är att den blinkar, helst i 12 olika färger... Höfterna ser väldigt smala ut i jämförelse med de relativt breda axlarna. Och så är hon smal som, jag vet inte vad. but hey, guys like anorectic girls! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 och jag gillar inte färgerna.. men figuren va söt.... gillar ögonen.. dom va väldigt vackra. Behåll den attityden! är inget fel på färgerna Psyco Cat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet april 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Okej Shakes jag slutar väl med den rosa färgen. Har det fått att från Gaia nämligen efter som jag änvänder den rosa iriterande färgen där med. Och tack Shakes för din komentar och mening. zaffe tack för dina ord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg