docster Skrivet april 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Någon som vet när biljetterna släpps? Söndagen den 15 maj kl 10:00 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 På en Söndag.. Låter bra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 På en Söndag.. Låter bra. :) Du kommer köa eller? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 På en Söndag.. Låter bra. :) Du kommer köa eller? :) Såklart. Nu när det är varmt ute kan man köa i någon vecka iaf. Har ingen skola så. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Nu är det klart att 2 nya star wars serier ska komma ut, en utav serien ska vara animerad helt i 3D och är en uppföljare till den underbara animerade serien clone wars (sändes på cartoon network). Sen så ska de göra en "vanlig" serie som ska baseras på sidokaraktärer från star wars sagan. Om jar jar binks har huvudrollen i tv-serien så blir jag besviken :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 http://st.nu/noje/index.php?action=visa_artikel&id=468780 http://www.dagbladet.nu/artikel.php?id=324759&avdelning_1=105&avdelning_2= Whaa! Jag är Camilla. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Haha shit va coolt, skulle vilja testa det någon gång också! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Vad skulle du vilja testa (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Nyss hemkommen ifrån Star Wars II kan jag säga att den är så ofattbart bra. Riktig kanonfilm. Inte bättre än fyran, men nära inpå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Nyss hemkommen ifrån Star Wars II kan jag säga att den är så ofattbart bra. Riktig kanonfilm. Inte bättre än fyran, men nära inpå. ... Okej. Men Star Wars III då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Star Wars III var faktiskt ännu bättre. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 21, 2005 Nu har jag sett filmen och den var bättre än jag trodde, det absolut den bästa av de nya filmerna. General Grevious var ju stencool :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet maj 21, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2005 Håller med, va defenitivt bäst av de nya. Men Anakin/Vaders "NOOOOOOOOO!" i slutet drar ner betyget som fan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 21, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2005 Men det är två i hela filmen som inte är cg animerade som kan skådespela resten är bara fejkeri! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Håller med, va defenitivt bäst av de nya. Men Anakin/Vaders "NOOOOOOOOO!" i slutet drar ner betyget som fan :D Så sant. Snacka om kasst. Man tycker ju att James Earl Jones kunde ansträngt sig lite med dom få repliker han hade... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Ja ja, allt kan inte vara perfekt Sen undrar jag hur Leia kom ihåg sin mamma (syftar på episode 6). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 Jag tyckte trean var en stor bevikelse. Visst, det var en bra film, men långt ifrån så bra som den borde har varit. Replikerna höll inte hela vägen, förutom på vissa ställen då det var fruktansvärt bra, skådespeleriet var okej, men kunde varit bättre, förutom Mcgregor som alltid glänser. Det enda som verkligen höll mina förväntningar var hur det såg ut, allt var sjukt snyggt, förutom att visa av lava scenerna skärde sig lite. Sist men inte minst, general Greivos var stencool (go docster!), och nooooet sög hårt (go Daffid!) Gick lite snabb med förvandlingen också, ahn gick ifrån "darkside, njaaa" till att döda jedikidz ingen tid alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 Sant, det gick lite hastigt på slutet. De gröna nazi/imperieuniformerna bara dök upp ur toma intet också. Det ultimata hade ju varit en film till emellan 3 och 4, där man följer Vader på hans quest att förgöra alla kvarvarande jedis samtidigt som imperiet sprider sig och tar över. Och någon annan stans startar någon så sakterliga en rebellrörelse... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Har nån här sett clone wars? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Har nån här sett clone wars? Jepp, tyckte serien var ganska bra faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 Jag med! Min kompis har säsong 1 på dvd. Ska bli skoj när tredje säsongen kommer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 Ljussabelfighterna blev väl lite väl utdragna :/. Tänkte mest på vad jag skulle göra när jag kom hem :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 Ljussabelfighterna blev väl lite väl utdragna :/. Tänkte mest på vad jag skulle göra när jag kom hem :P Haha! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg