docster Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Jag är övertygad om att 90% av allt folk här har sett den nya trailern till den sista Star Wars filmen, men för er som inte har gjort det, här är den: - Jag vill se trailern Kan knappt bärga mig, ska banne mig få tag på premiärbiljetter för denna Star Wars film också ;) Fear the emperor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Hoppas bara den här episoden inte blir lika dålig som Episode II... Fast när man ser trailern är det nästan så man vill offra alla pengar på en premiär biljett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Hoppas bara den här episoden inte blir lika dålig som Episode II... Fast när man ser trailern är det nästan så man vill offra alla pengar på en premiär biljett. Tycker inte episode II var så dålig, visst är den blek mot de äldre filmerna, men jämnfört med epsiode I så är det ett mästerverk. Nej jag gillade tvåan faktiskt men den här filmen verkar bli ännu bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Den här filmen lär bli helt fantastisk, det enda jag hoppas på är att man slipper den störande Jar Jar Binks. Han stör mig så otroligt. Förstörda hela ettan, tur att han inte var med så mycket i tvåan. Jag är vegetarian, men skulle jag se "Jar Jar Binks-färs" i köttdisken skulle jag garanterat köpt det och ätit det med ett riktigt gott samvete. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Binks som är så gullig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Den här filmen lär bli helt fantastisk, det enda jag hoppas på är att man slipper den störande Jar Jar Binks. Han stör mig så otroligt. Förstörda hela ettan, tur att han inte var med så mycket i tvåan.Jag är vegetarian, men skulle jag se "Jar Jar Binks-färs" i köttdisken skulle jag garanterat köpt det och ätit det med ett riktigt gott samvete. Ja, han är jobbig... i stora portioner. I tvåan tyckte jag hans roll var trevlig och mer naturlig. Skulle faktiskt saknat Jar Jar om han inte dök upp i i Episode II. Nåja, vi lär se honom i några minuter i den nya filmen. Jag är vegetarian, men skulle jag se "Jar Jar Binks-färs" i köttdisken skulle jag garanterat köpt det och ätit det med ett riktigt gott samvete. Haha! Dagens citat ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Jag är vegetarian, men skulle jag se "Jar Jar Binks-färs" i köttdisken skulle jag garanterat köpt det och ätit det med ett riktigt gott samvete. Haha! Dagens citat :) hehe... meeeezza likeess it ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Hmm, kanske ska se den. Jag blev så besviken på ettan så jag har aldrig sett tvåan, men den här trailern var helt ok. Och Darth Vader är ju inte så lite häftig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Det är ju en film man måste se, men orkar nog inte köa för nåra biljetter. Man lär ju endå kunna se den på premiärdagen i typ Kista lr nåt :) edit: Stavfel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Den här filmen lär bli helt fantastisk, det enda jag hoppas på är att man slipper den störande Jar Jar Binks. Han stör mig så otroligt. Förstörda hela ettan, tur att han inte var med så mycket i tvåan.Jag är vegetarian, men skulle jag se "Jar Jar Binks-färs" i köttdisken skulle jag garanterat köpt det och ätit det med ett riktigt gott samvete. tur att man inte är ensam om det. jag HATAR han. dels för att han är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ful Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Den här filmen lär bli helt fantastisk, det enda jag hoppas på är att man slipper den störande Jar Jar Binks. Han stör mig så otroligt. Förstörda hela ettan, tur att han inte var med så mycket i tvåan.Jag är vegetarian, men skulle jag se "Jar Jar Binks-färs" i köttdisken skulle jag garanterat köpt det och ätit det med ett riktigt gott samvete. tur att man inte är ensam om det. jag HATAR han. dels för att han är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ful jag tycker han är ski..kanske mest för att han är allmänt iriterande..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Seriöst, är det ingen annan än jag som tyckar att han är charmig och lite söt? Ingen? ...Jag känner mig plötsligt så ensam... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Seriöst, är det ingen annan än jag som tyckar att han är charmig och lite söt? Ingen? ...Jag känner mig plötsligt så ensam... Som jag sa innan. Ja, i små portioner. I Episode II var han helt ok! I Episode I blev det för mycket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Har man sett I och II måste man ju se III. Om inte annat för att få se förvandlingen från Anakin till Vader fullbordas. Det bästa i tvåan var ju när han släpte fram sin onda sida och högg sandfolk till höger och vänster (dam tam tam dam-ti-dam dam-ti-dam). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Har man sett I och II måste man ju se III. Om inte annat för att få se förvandlingen från Anakin till Vader fullbordas. Det är den enda motivationen jag har för att se de nya Star wars filmerna. (dam tam tam dam-ti-dam dam-ti-dam) lol Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 som japs och psychocaptain... är dock nyfiken på om han kommer att göra filmer som inträffar efter... hmmm.. blir det episode 6... jo det blir det... jag vet bara att han har materialet men inget mer än så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Den verkar ball :D. Men det kommer vara SJUKT svårt att få biljetter till premiären. Men någon måste ju få dom :P. Jag kommer lätt se den :D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Jag tycker för mycket om film för att gå på premiärer. Väntar hellre några veckor tills det är mindre stoj i salongen så man kan njuta av filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Seriöst, är det ingen annan än jag som tyckar att han är charmig och lite söt? Ingen? ...Jag känner mig plötsligt så ensam... Artoo är charmig och söt. Jar-Jar är bara jobbig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 som japs och psychocaptain...är dock nyfiken på om han kommer att göra filmer som inträffar efter... hmmm.. blir det episode 6... jo det blir det... jag vet bara att han har materialet men inget mer än så... Nej det blir det inte det finns redan böcker om vad som händer efter ep6 THE THRAWN TRILOGY Lucas borde ha låtit Timothy Zahn skriva manus till ep1-3 Som jag tidigare sagt är det först tillsammans som dessa tre böcker kommer till sin fulla rätt och när man läst klart sista sidan i The Last Command vill man inget annat än drömma tillbaka till alla spektakulära händelser i den "tveklöst bästa Star Wars-trilogin som någonsin skrivits". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordGalak Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Episode III är årets höjdpunkt, det slår allt. Jag vill se! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mnbliu Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 åhh.. vad snygg grafik på filmerna för en gångs skull... inte som på Terminator 1 xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Har ni sett Star Wars: Revelations? Det är en fanfilm som faktiskt är helt ok, det är väldigt seriöst gjort Ladda ner filmen här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Fräck trailer! Nu får vi bara hålla tummarna så att den inte blir lika dålig som episod I som var helt bedrövlig. Episod II var dock ganska bra och vi hoppas att det är en stigande kurva, eller hur? Trailern visar dock tecken på att episod III inte kommer att bli lika usel som episod I. Det ska bli kul att se episod III och se hur de har avslutat Star wars-Sagan ( snyft). Jag har dock svårt att tro att den skulle kunna slå den mästerliga original-trilogin. Den som lever får se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Någon som vet när biljetterna släpps? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg