Izzy Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Jag är så nöjd med den här! Färgläggningen blev verkligen bra tyckte jag, men jag vill veta vad ni tycker. ;) ' Första seriösa i photoshop cs med mus... roligt hade jag hur som helst! http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... ycolor.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Jag ser inga direkta stora fel, men hennes vänstra öga ser lite snett ut...och hennes ben ser lite tjocka ut. Men annars väldigt,väldigt fint ;) Keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 O_OYatta! man ser att du verkligen har jobbat på den O_O Som Sandera sa så är benen lite tjocka. KEEP UP THE GOOD WORK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Färgläggningen är great-o, det felet som jag lade märke till är egentligen en petitess men hennes haka verkar inte vara centrerad på huvudet. Kan bara var min inbillning. Men färgläggningen har jag absolut inget att klaga på, du färglägger verkligen riktigt bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Hmm...det är egentligen färgläggningen som gör hela bilden...utan färg har den väldigt många fel. Men tack för kommentaren! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Hon var jättesöt, en sådan flicka man bara vill krama på. Men skorna såg underliga ut, så.. Stora. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Och får man som tjej inte ha skostorlek 52???? Vad är det här för mobbing!! ;) Haha, nä de är stora, men som sagt, många fel på skissen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 tycker allt var gör bra förutom foldsen på ärmarna.. med tanke på att det inte är några. ;) jag vill ha iaf nån liten antydan på att ärmarna inte är helt tomma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Okej, jag har fattat att ärmarna är inte bra... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Okej, jag har fattat att ärmarna är inte bra... ;) inte att ärmarna i sig inte är bra, men att det är en del saker som bör justeras,.. Btw, så håller jag på med en bild där jag tror jag fått in anatomin ganska bra. du är ju gymnast va ? kolla på den när jag lägger ut den skulle vilja ha kritik från en som kan mkt innom ämnet ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Woho! Någon som kom ihåg det! Cooolt! Men visst, jag är inte bra på att rita anatomiskt, men vad gäller hur komplicerade poser ser ut, typ den du hade gjort med någon som stod...bakåtlutad kan ma väl säga, så är det bara att testa att ställa mig själv likadant framför spegeln! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 hehe, tänkte att du borde ju ha koll på hur det egentligen blir att se ut ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Mjo... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Väldigt vacker bild! Älskar de mysiga färgerna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 mycket härliga färger, du e grym på de där me färgläggning ju, börjar känna mej som en amatör ^^; inget o klaga på på bilden direkt, men kanske lite djupare skuggor där det ska vara veck i klänningen o sånt där, hade vart en liten detalj som ibland kan göra mycket... en annan liten sak jag tänkte på, me tanke på att hon är en fe, så hade du kunnat göra hennes vingar transparenta ^^ men mysig bild i övrigt, det e värt o sägas i gen att du kan verkligen färglägga bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Ooh, tackar! :D DU kan ju ändå inte känna dig dålig i jämförelse med mig... Du är ju hur bra som helst! Jag ska tänka på det du (och alla andra också för den delen har sagt) till nästa bild. Tack allihop! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Mycket fin och stämningsfull färgläggning! Det enda som inte riktigt passar in är Photoshopgräset... Det skär sig lite mot resten av bilden. Annars jättesnyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Jaa...jag försökte få henne att passa in lite mer i sin omgivning, men det lyckades ju sådär! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moon_Stone Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 this one i like very much... its very beautiful! is it a drawing of yourself? ;) i like the clothes. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Haha, noo I'm not that cute *wishes* And I'm blonde! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Oh, fin färgläggning ;) Ändå felet enligt mig är att skorna ser lite trånga, korta ut :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg