JIN Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Jag äger bara dom 2 första Starzingers på DVD, skitsamma här kommer frågan Hur är det med Extra Materialet på Anime Dvdna? själv så tycker jag dom ska slänga in allt från himmel o jord på extra materialet som är relaterat me Dvdn, även om det är helt meningslösa saker, diggar man en film så vill man jue ha all skit ;) tänk t.e.x en film,,, den spelas in o är oklippt, miljontals me timmars film, där kan man jue ta massa skit o slänga in.... ääähh jag har blivit så kass på att förklara på sistonde så jag lägger ner ;) frågan är asså, är det extra material på Anime Dvdna,,, asså såklart inte på alla men dom mesta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Rent allmänt eller bara på Starzinger Dvd:s ? Rent allmänt så tycker jag att anime dvds har väldigt lite exra matrial, de är inte som en Usa film tex. De brukar ha en hel del extra matrial. Finns en del filmer som är på 2 dvds, de brukar ha mera. Men de Anime filmerna är inte så många. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Japanska utgåvor av animé brukar alltid ha med något mer eller mindre menlöst extramaterial, som storyboardbilder eller några idéskisser. Ibland förekommer roliga intervjuer med röstisarna; å andra sidan är det väl ungefär så pass mycket man orkar kolla på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Det finns (!) Men bara på lite större serier/filmer(för det mesta). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Ibland är det mycket bra extra material ibland lite sämmre. På Cowboy bebop dvd:erna (syftar på Region 4 då) så får man ganska mycket extra material som t.e.x AMVs,intervjuer, character info och annat sånt grajjs. Men sen finns det ju vissa dvd:er som Princess Mononoke (reg 2) där får man bara en engelsk trailer som extra material. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Mitt favoritextramaterial är "Rymdpiratens missar" på Stellar Buster Mito: De två drottningarna. Underbart hjärndöda installationer där Yumiko Kobayashi (röstis) sprang runt med en rum digitalkamera och gjorde knäppa intervjuer med andra inblandade i Mito. Ibland låg man dubbelvikt. Bilderna från slutfesten på sista skivan av Cirkelmagi Guruguru var också kanon. Det är roligt med röstskådis-material, men de där opersonliga intervjuerna (som de har på Narutaru-skivorna, till exempel) är mest bara tråkiga. Lite lössläppt galenskap skall det vara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg