Ruffy_90 Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Mangapocket svenska och engelska. SV: dragon ball nr 1-20, 28-42, mästerdetektiven conan nr 1-3, kajika, DNA-ngel nr 1-6, YU-GI-OH nr 1, ENG: shaman king nr 1-5 (samt DVD:n shaman king ep 4-6 följer med), naruto nr 1-2, ruroni kenshin nr 1, A.I Love you nr 1, AI yori aoshi nr 1. manga tidningar: (bara svenska) manga mania dom 13 första numren, dragon ball tidningar dom första 7 numren, shonen jump dom första 5 nr, Allt är för det mästa i topp skick Allt säljes för 3500kr (priset kan diskuteras) ordinarie pris (nytt) ca 6500kr. MAILA MIG PÅ RIKAR97A@HOTMAIL.COM OM NI ÄR INTRESERADE. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Jag skulle vilja be dig lägga till information var mangorna finns någonstans och vad frakten kan tänkas kosta. Jag antar att det kan vara intressant för många. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Och jag skulle villja köpa enbart alla manga maniorna, går det? Jag står givetvis för frakt och sånt... låter 300:- ok? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 tänker du sälja grejerna eller? Har du glömt bort din tråd? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 han bor i tidaholm...så där borde det kunna gå att hämnta..=) och om man va intreserad så skulle man maila. det står med.fast det skadar ju inte att ha lite mer koll på sina inlägg..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg