Paddan Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Här är bilden, tvärr är det så att jag inte har tillgång till min egen dator, vilket betyder att kvaliten på inscanningen inte är lika bra som normalt Zephyr-T Snyggt! :D Gillar designen X3 Ska du vara med i enterVOID.com? Jag tänker vara med, fast min fighter är i designstadiet så det kommer ta en liten stund innan jag lägger upp honom... >_> <_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 zaffe hittade en kul site där man skulle skapa karaktärer (alltså teckna dom själv) och fightas med á la serie. www.enterVOID.com tror jag det var. Detta måste jag kolla närmare på... Snygg bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Det är lite Realism/megaman över honom/den, det är settet den är designad på tror jag. Vet inte riktigt vad som ger vibbarna men ja, snygg är den iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 Eftersom plugget har börjat och jag inte har någon egen dator riktigt än så har det inte blivit väldigt mycket inlägg på forumet för mig på sistone TT,TT Har två nya bilder att lägga upp iaf :3 Den första: Den andra: Detta är våran första läxa vi fick på tecknarkursen. Teckna valfritt hus/byggnad i fågel- eller grodperspektiv. För dom som undrar så är det Österport jag tecknat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Snyggt gillade hans kläder Osv.. Borgen blev med mkt fin :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 Är inte riktigt säker på om det spelar nån roll att jag lägger upp nya bilder i denna hära tråden men men... Gjorde denna nyss iaf. Zero rules (duh)! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 24, 2005 Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 Snyggt! Du har fångat farten i rörelsen väldigt bra. Fast svärdet ser lite kort ut. Har inte spelat nåt spel med Zero, så det kanske ska vara så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 Mjaa, det varierar från spel till spel. Men det brukar vara väldigt böjt när man slår. Så jag överdrev det lite. Den högra underarmen är lite för lång har jag upptäckt också. Slarvfel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 jag tycker det ser bra ut :) svärdet brukar bli så när man slår med zero :D good work japs! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 Jaa...muppigt fint som vanligt! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 Nice ditt Mega-man-barn:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 Gjorde en liten pixelbild tidigare idag. Det är maskoten för våran studentförening (GAME), animeapan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 Haha, aeg! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 28, 2005 Har tre bilder till att lägga upp. Dom är inte speciellt korrekta, mest snabba bilder jag gjorde antingen för att de behövde göras eller att jag hade tråkigt. Den första är gjord i flash och är en randombild jag gjorde mest för skojs skull. Rätt mörk och lite svårt att se vad det föreställer på några ställen. Annars är jag rätt nöjd. http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/rmneo.jpg Den andra är också gjord i flash, det är en snabb karaktärsskiss. Hans högra hand och arm är lite mystiska. Den sista är gjord i ett program jag installerade igår, Alias Sketchbook Pro. Riktigt bra program, mycket bättre än Photoshop om man ska skissa runt och teckna lite eller inka. Själva bilden är halvbra, var sent när jag gjorde den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 28, 2005 Anmäl Share Skrivet september 28, 2005 http://www.newgrounds.com/portal/view/76478 ojojojojoj.... :) Den andra bilden hade fin design, det känns verkligen som den karaktären skulle passa i Mega man-universumet. Jag gillar partiet med ansiktet och halsduken som täcker det. Den sista bilden var snyggt gjord. Han ser ut som en onding/villain, främst p.g.a av näsan, men håret säger tvärtemot tycker jag :P snyggt utförande var det i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 28, 2005 Ja Rockman Neo är en grym flash. Skrev det på min egen bild av ingen speciell anledning. Det är ingen halsduk utan en krage bara. Kul att den ser ut å passa. Han ser ut som en onding/villain, främst p.g.a av näsan, men håret säger tvärtemot tycker jag :D man vet inte riktigt om han är ond eller god. Man får aldrig riktigt veta. BTW det är ingen fanart bild (lät så pga det jag skrev innan) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Vi har en liten tävling här på skolan. Man ska teckna eller göra en robot i 3D. Jag har valt att teckna i förstahand, min 3dmodelleringskapacitet är väldigt liten fortfarande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 snygg.. satt och tänkte att den såg konstig ut först..men sen så såg jag att det jag trode va huvudet va ju "hans" axel..=) du får ta och säga vem som vann sen.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Det är lite svårt att se huvudet på den men annars var den mycket bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Väldigt fräck robot du har där. Detaljerna är underbara, hade precis som ikkari svårt att hitta huvudet direkt, men nu ser jag! ;) Jag tror att den hade vart väldigt svår att göra i 3d, iaf tagit mycket längre tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 senaste var mkt snygg, gillar inte mecha men snygg var de iaf ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Roboten var skitsnygg ;) Hoppas du vinner, tell us who won when you know!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Får jag testa att modelera? Tyckte bara att den var så jäkla häftig, är inge vidare på att deisigna, så jag är itne tillräkligt skiklig för att göra en egen design. Snälla. (Bambiögon) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 Nya bilds, orkar inte skriva mycket mer. Är hungrig. http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/grayz3ke.jpg http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/jeti.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/DH-P.jpg http://img.photobucket.com/albums/v640/ ... niel-h.jpg http://img.photobucket.com/albums/v640/ ... olowip.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg