Japs Skrivet april 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Har tuschat och färglagt den som jag la upp tidigare (inte den som såg ut som en tjej =__= ) 7mortimer Lite krokier. 1 OBS! Extremt megastor! Gomen. 2 3 OBS! Extremt megastor! Gomen. 4 Gissa... letterman Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Skisserna på kvinnokroppar var bra gjorda, jag såg inga fel på dom. Kanske att den fjärde kunde ha lite mer kurvatur på ryggen. Och bilden på letterman, mannen som inte kan hålla tungan kvar i munnen, fick mig att skratta lite ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Vill lägga upp nånting. Får bli två halvgamla bilder. Hennes högra hand ser konstig ut på nåt sätt. Byxorna är verkligen skumma. Inbyggt (?) skärp. Benen blev för lite för långa på han till höger. Får väldigt få replys nuförtiden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Woho its Fergus =D Älskar designen på honom. Har inget att klaga på >.< förutom att skorna kanske kunde arbetas lite mer på :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Byxorna sitter väldigt långt ner, och ser inte ut att sitta fast väldigt bra, kan leda till en olycka :O Också lite mindre polisonger kanske :P Pistolerna var grymma, och handen ser jag inte så mycket fel med förutom att fingrarna börjar för långt ut på den så att säga. Den andra bilden innehöll ett par hårddingar må jag säga :P En fin enkelhet i bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 alla bilderna är nice men ungefär hälften är riktigt bra. Du jobbar mycket bättre med svart/vitt än med färg... de svart/vita ger bilderna mer liv och karaktär en liten bit av "dig" så att säga, den touchen försvinner ofta när man färglägger (speciellt med datorer) Mycket bra jobb ;D keep it up mate Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 Får väldigt få replys nuförtiden... det verkar bli så i galleri trådar av nån anledning! Bilderna har jag sett och antar att jag redan har givit min åsikt! snygga iaf! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 alla bilderna är nice men ungefär hälften är riktigt bra.Du jobbar mycket bättre med svart/vitt än med färg... de svart/vita ger bilderna mer liv och karaktär en liten bit av "dig" så att säga, den touchen försvinner ofta när man färglägger (speciellt med datorer) Är inte säker men jag tror att det beror på att jag alltid färglagt med mus, vilket inte är speciellt bra. Om man tittar på zaffes bilder blev hans färgläggningar radikalt mycket bättre när han skaffade sig en WACOM. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Happ, har gjort ett par nya bilder, som vanligt alldeles för långt in på natten för att det ska vara särskilt nyttigt, men men. Fick nyss nys om en tävling (vilken det är får ni ta reda på själva, inte speciellt svårt >D ) Nåja hursomhelst håller jag på att utveckla lite karaktärer just för detta. (2 för att vara exakt) Detta är första versionen av Kai (har gjort en karaktär som hette så förut, men den serien blev det inget av med så, no big deal) Verktyg: Wacom, Photoshop CS Detta är den andra versionen av samma karaktär, och mycket bättre enligt mig själv. Uppnår nästan exakt det jag ville uppnå med den här karaktären med denna designen. Sablans tur att jag fixade scannern också XP. Till den här karaktären har jag låtit mig influerats/inspirerats av en speciell anime karaktär. Ni kan ju gissa vem det är, zaffe vet så han får hålla tyst >D Verktyg: Blyertsstiftpenna, shading i Photoshop CS Kommentarer välkomna. ;) EDIT/ Upptäckte några grova fel på shadingen på brallorna. Kanske beror på att klockan var typ 5 när jag gjorde dem (!!!), men men. Ha överseende med det om ni är snälla. ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Det var inte igår man såg ett nytt verk av dig Japs, äntligen får man sätta tänderna i något nytt av dig i alla fall ;) Jag tycker att båda bilderna var hemskt fina, den första bilden så gillar jag håret mycket. Det var väldigt häftigt! Anatomin stämmer bra. Så över till andra bilden... Du har fått till ställningen väldigt bra, den ser inte överansträngd ut som mina karaktärer gör när dom står i den ställningen :) Och jag gissar på att det är Souchirou eller vad han nu heter ifrån Tenjou Tenge som du inspirerats utav. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Det var inte igår man såg ett nytt verk av dig Japs har haft väldigt mycket för mig på sistone som har bumpat bort tid att sätta mig ner med penna och "papper". Lite för mycket faktiskt. Alltid kul att folk uppskattar ens bilder ;) Och jag gissar på att det är Souchirou eller vad han nu heter ifrån Tenjou Tenge som du inspirerats utav. Nix, försök igen >D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Mmm, det är alltid så fint att se bilder från dig Japs ;) Mugen från samurai champloo kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 DING! DING! Vi har en vinnare! Tyvärr finns inget pris. XP Gillar Mugen på grund av hans otroliga laid-back attityd. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Efter det att jag postade dom två senaste bilderna har jag gjort två till ( ;) ) Den första är en liten simpel teckning bara. http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/gkwear2.jpg Verktyg: Wacom, Photoshop CS Den andra är fortfarande ofärdig. Det är fanart på Megatokyo. http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/mtfanrt.jpg Verktyg: Wacom, Photoshop CS Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Du ritar för bra, det borde inte vara lagligt o rita så där snyggt. vi ses i domstolen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Den andra är fortfarande ofärdig. Det är fanart på Megatokyo. http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/mtfanrt.jpg Verktyg: Wacom, Photoshop CS Largo röjer loss XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Grymt snygga bilder! Men vissa e la lite halv bra. Får vi kanske se din Manga serie snart om du har någon?, skulle vara Jätte kul att se eftersom du ritar så bra! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Första vet jag inte riktigt... den är ganska intetsägande, andra är jättebra. Kaotisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 David du kanske vill kolla in här: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=558 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Aha okej tackar:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 zaffe hittade en kul site där man skulle skapa karaktärer (alltså teckna dom själv) och fightas med á la serie. www.enterVOID.com tror jag det var. Här är bilden, tvärr är det så att jag inte har tillgång till min egen dator, vilket betyder att kvaliten på inscanningen inte är lika bra som normalt :( Zephyr-T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Jävligt snygg desing på den roboten. Jag antar att det inte är meningen att det ska se ut så, men knäskyddet och foten på högerbenet "pekar" inte åt samma håll eller hur man säger. Nåväl, designen på den var underbar iaf ;) Jag ska i alla fall kolla vidare vad det där Entervoid är för någonting. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Jag skapade ett konto på den sidan, användarnamn:? samma namn som en viss karaktär jag gjort i samband med en serie här på forumet..... Ska bara få till en fighter till sidan också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Hha, jag visade sidan för paddan, han visade den för zaffe. Z visade den för dig? Aja, >_> ser bra ut, V*ntar med spänning på att Zaphire-T ska stiga in i VOid CIty (sidan är förövrigt en riktig favorit) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Hha, jag visade sidan för paddan, han visade den för zaffe. Z visade den för dig? Mjepp. Fast han sa inget om att paddan visat den för honom. V*ntar med spänning på att Zaphire-T ska stiga in i VOid CIty Zephyr-T, om du inte menar att zaffe skulle göra en liknande, han funderar iof också på att göra en robot design. Fast hans blir en tjej har han sagt. Nåväl, designen på den var underbar iaf Man tackar ödmjukt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg