docster Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Såg att Science Fiction Bokhandeln har fått in en Warcraft manga, så om ni gillar Warcraft och manga så lär ni gilla det här. ;) Mangafierad serieversion av det välkända datorspelet! Här får vi följa den äventyrliga blå draken Kalec, som tagit mänsklig form för att kunna undersöka en mystisk kraft, och den unga jungfrun Anveena, som bär på en förtrollande hemlighet. Tecknat av Jae-hwan Kim, som bland annat tidigare gjort King of Hell, med manus av Richard Knaak, som tidigare skrivit bland annat Warcraft-böcker och Dragonlance-romaner. - Direktlänk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Jag såg också den igår när jag tog en snabb koll under Animé/Manga-fliken på SFboks sida. Kanske är något att köpa? Någon som läst den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Den är skit bra! XD Kan knappt vänta till nästa, jägar dvärgar, orcher, svart-alver och en massa drakar som sprutar eld. ;) Kan inte bli mycket bättre (är svag för drakar ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Då får man kanske köpa den samtidigt som Fullmetal Alchemist kommer, i maj. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Nån gång får jag ta med mig massa pengar o sticka till SF-bokhandeln o köpa massa manga. Bl a. Denna skulle jag tro, men är den på engelska? Kanske lite anime skulle sitta fint när man ändå är där ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Denna skulle jag tro, men är den på engelska? Ja, den är på engelska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poppipoppi Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 det hade jag inte en aning om!!!!!! den måste jag köpa!!!!! :D workraft är kul juuuu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Men, trodde att det var den roliga hentai-serien på runt 80 sidor som flyter runt på nätet :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Helballt, men...vad handlar det om...? Självklart är det en männsika som man följer, eller hur? Vore juh coolt om det fanns en serie för båda sidoorna. (skulle bli dyrt som attan)(som i Wow) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Människa? Ush den svaga rasen! Du får följa med en blå drake som tagit männsklig form av bekvämlighets skäl. (alltså för att inte skrämma skiten ur folk) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet april 16, 2005 Anmäl Share Skrivet april 16, 2005 Det är ju interessant med en Warcraft-manga, hoppas de har lyckats med överföringen. Jag spelar ju själv lite Warcraft ( inte jättemycket dock) och jag tycker att spelen är bra ( har inte spelar WoW) så jag kommer säkert att gilla mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Ojdå! Jag som är helt fast i World of Warcraft... Undrar om man hinner iväg och köpa denna. >__> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Människa? Ush den svaga rasen!Du får följa med en blå drake som tagit männsklig form av bekvämlighets skäl. (alltså för att inte skrämma skiten ur folk) nej, allvarligt? den ska jag köpa!! jag har inte kollat priset än,men jag antar att den kostar runt 110 kr eller hur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 runt 100 kr ja, men det är normalpris för importerad manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thriff Skrivet maj 4, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 låter spännande, måste kolla upp ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 de e väl värt att ge den ett försök, för ja lirar väl wow rätt mycket och det är ett redigt bra spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 23, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2005 Det är nog en bra investering för er som gillar lite stilfullt tecknad manga, eller vad man ska kalla det. Jag gillar den skarpt. Det är mycket spänning och snygga ritade figurer och annat. Fast storyn kanske är lite invecklad för de som inte är så insatta i Warcraft världen. Inteför att avslöja för mycket men jag tror den kan bli riktigt spännande. ang priset så säger jag för risk att göra lite reklam att ni som bor i Stockholm och kan ta er till Sf-bokhandelen kan istället masa er ner ca: 100 m neråt från Scinceficition bokhandelen. Där finns Commic heavens där fick jag tag i mitt exemplar för endast 89:- Fast detta är enbart för er som är lite snåla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg