Hoppa till innehåll
Anime.se

Warcraft manga

docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Såg att Science Fiction Bokhandeln har fått in en Warcraft manga, så om ni gillar Warcraft och manga så lär ni gilla det här. ;)

Mangafierad serieversion av det välkända datorspelet! Här får vi följa den äventyrliga blå draken Kalec, som tagit mänsklig form för att kunna undersöka en mystisk kraft, och den unga jungfrun Anveena, som bär på en förtrollande hemlighet. Tecknat av Jae-hwan Kim, som bland annat tidigare gjort King of Hell, med manus av Richard Knaak, som tidigare skrivit bland annat Warcraft-böcker och Dragonlance-romaner.

- Direktlänk

51178.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 weeks later...
Människa? Ush den svaga rasen!

Du får följa med en blå drake som tagit männsklig form av bekvämlighets skäl. (alltså för att inte skrämma skiten ur folk) :rolleyes:

nej, allvarligt?

den ska jag köpa!!

jag har inte kollat priset än,men jag antar att den kostar runt 110 kr eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Det är nog en bra investering för er som gillar lite stilfullt tecknad manga, eller vad man ska kalla det. Jag gillar den skarpt. Det är mycket spänning och snygga ritade figurer och annat. Fast storyn kanske är lite invecklad för de som inte är så insatta i Warcraft världen. Inteför att avslöja för mycket men jag tror den kan bli riktigt spännande.

ang priset så säger jag för risk att göra lite reklam att ni som bor i Stockholm och kan ta er till Sf-bokhandelen kan istället masa er ner ca: 100 m neråt från Scinceficition bokhandelen. Där finns Commic heavens där fick jag tag i mitt exemplar för endast 89:-

Fast detta är enbart för er som är lite snåla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter